Promjena operatera uz zadržavanje broja telefona zna biti itekako
mučna. Ana nije bila zadovoljna uslugom, ali se ipak nije
prebacila.
"Ukinula sam taj broj, nisam imala snage bavit se prebacivanjem
zato što je prijateljica to napravila i stvarno je čekala gotovo
mjesec dana na prebacivanje tog broja", kazala je Ana
Jugović iz Zagreba.
Marina se odvažila na promjenu, ali je procedura potrajala.
"Oko tri tjedna, a bilo je rečeno da će trajat puno kraće. Oko
tjedan dana je bio rok, čak su i vrijeme rekli kad će se točno
prebacit što se nije dogodilo", opisala je svoje iskustvo
Marina Bokun iz Dugog Sela.
Da je novi Pravilnik o prenosivosti broja bio na snazi, operater
bi zbog kašnjenja od 14 dana platio 3.360 kuna. No, iz
HAKOM-a javljaju da nova pravila
stupaju na snagu za mjesec i pol.
"Korisnik će tada imati pravo na naknadu od 10 kuna koju će mu
isplaćivati operator koji je odgovoran za kašnjenje i to za svaki
sat nepravovremenog prijenosa broja", rekla je Marina
Ljubić Karanović iz Odjela za zaštitu korisnika u
HAKOM-u.
Rok za promjenu u pokretnoj mreži je tri dana, u nepokretnoj pet
dana, a ova mjera da operateri plaćaju korisnicima donesena je
upravo zbog žalbi na kašnjenje.
Ako operateri budu odugovlačili s prijenosom broja, korisnicima će morati platiti 10 kuna za svaki sat kašnjenja. Nova, europska pravila igre više paze na prava korisnika, pa će se operateri morati potruditi da ih zadrže. Kad sve stupa na snagu, doznajte u prilogu!