10 kuna po satu /

Operateri će plaćati korisnicima ako budu kasnili!

Ako operateri budu odugovlačili s prijenosom broja, korisnicima će morati platiti 10 kuna za svaki sat kašnjenja. Nova, europska pravila igre više paze na prava korisnika, pa će se operateri morati potruditi da ih zadrže. Kad sve stupa na snagu, doznajte u prilogu!

31.8.2012.
20:09
VOYO logo

Promjena operatera uz zadržavanje broja telefona zna biti itekako mučna. Ana nije bila zadovoljna uslugom, ali se ipak nije prebacila.

"Ukinula sam taj broj, nisam imala snage bavit se prebacivanjem zato što je prijateljica to napravila i stvarno je čekala gotovo mjesec dana na prebacivanje tog broja", kazala je Ana Jugović iz Zagreba.

Marina se odvažila na promjenu, ali je procedura potrajala.

"Oko tri tjedna, a bilo je rečeno da će trajat puno kraće. Oko tjedan dana je bio rok, čak su i vrijeme rekli kad će se točno prebacit što se nije dogodilo", opisala je svoje iskustvo Marina Bokun iz Dugog Sela.

Da je novi Pravilnik o prenosivosti broja bio na snazi, operater bi zbog kašnjenja od 14 dana platio 3.360 kuna. No, iz HAKOM-a javljaju da nova pravila stupaju na snagu za mjesec i pol.

"Korisnik će tada imati pravo na naknadu od 10 kuna koju će mu isplaćivati operator koji je odgovoran za kašnjenje i to za svaki sat nepravovremenog prijenosa broja", rekla je Marina Ljubić Karanović iz Odjela za zaštitu korisnika u HAKOM-u.

Rok za promjenu u pokretnoj mreži je tri dana, u nepokretnoj pet dana, a ova mjera da operateri plaćaju korisnicima donesena je upravo zbog žalbi na kašnjenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo