Novi iPad u pohodu na Kinu

Dionica Applea porasla je za dodatnih dva posto. Samo nekoliko dolara ili eura udaljena je od svoje najviše vrijednosti u povijesti.

27.3.2012.
11:29
VOYO logo

Appleov najnoviji iPad prodaje se bolje nego ijedan dosadašnji model ovog tableta. Samo u prva tri dana prodano je rekordnih tri milijuna primjeraka iPada. Nove vijesti o iPadu dolaze iz Kine.

Kineski Centar za certificiranje kvalitete dao je Appleu dopuštenje da u toj regiji može prodavati model pod oznakom A1416.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Apple već neko vrijeme pregovara s Kinom, a ovo odobrenje upućuje na daljnji rast prihoda.

Apple ima gotovo 70 posto udjela na tržištu tableta u Kini, a izvršni direktor kompanije iz Cupertina Tim Cook već je nekoliko puta istaknuo koliko im je važno kinesko tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Kini je razgovarao s vladinim dužnosnicima kako bi, prema pisanju Reutersa, "raščistio hrpu problema" na tržištu s najvećim rastom, počevši od problema sa zaštitom zaštitnog žiga iPada do odnosa s lokalnom radnom snagom.

Ovo je prvo putovanje Cooka u Kinu nakon što je preuzeo kormilo kompanije od Stevea Jobsa. Kina je najveće svjetsko tržište, a za Apple je na drugom mjestu po veličini. Najveći Appleov konkurent na tom tržištu je Samsung Electronics.

Neki vjeruju da će novi iPad u Kini biti dostupan samo u Wi-Fi verziji jer mu na putu stoje još neke regulatorne "smetnje" koje mora riješiti prije nego dobije odobrenje za spajanje na određene mobilne mreže u Kini.

Ako Apple izađe na kinesko tržište s novim iPadom, analitičari smatraju da će to povećati očekivanja u vezi s prodajom najnovijeg Appleovog proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je čisti dobitak za Apple (kao uostalom u bilo kojoj državi u kojoj se prodaju Appleovi proizvodi), međutim u Kini su ludi za Appleovim proizvodima, a sa svakim novim proizvodom ta potražnja je još snažnija.

Da se Apple ozbiljno priprema na osvajanje kineskog tržišta govori i podatak da je trenutačno u pregovorima s kineskom tražilicom Baidu, koju namjerava pripojiti svom iOS-u u Kini. Baidu kontrolira preko 80 posto pretraživačkog tržišta u Kini i moguće je da će se mnogi korisnici okrenuti od Googlea i prihvatiti Baidu. To je loša vijest za Google, ali dobra za Apple, koji i na ovaj način namjerava napraviti prodor na ogromno kinesko tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201203220369006 arti-201203200202006 arti-201203260491006 arti-201203260259006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo