zaoštravanje odnosa /

Nove trzavice na ljevici: 'Naprijed' posvađala Josipovića i SDP

Dodatno se zaoštrava odnos Ive Josipovića i SDP-a. Kamen spoticanja ovaj put je riječ 'naprijed', za koju se dugo spekulira da bi SDP na njoj mogao graditi kompletnu svoju komunikacijsku strategiju za izbore. Problem je što 'naprijed' Josipović želi upotrijebiti u imenu svoje buduće stranke

15.4.2015.
18:39
VOYO logo

Jednostavna riječ 'naprijed' mogla bi izazvati puno političkih problema. Jer u predizbornoj kampanji su je navodno planirali koristiti SDP-ovci, a jako se svidjela i bivšem predsjendiku Ivi Josipoviću. To ih, međutim, ne uznemirava.

"Gledajte, mislim da je politička scena vrlo jednostavna. Svak bira svoj put, SDP vrlo jasno zna svoju viziju i cilj i mi s tim nećemo imati problema", izjavio je potpredsjednik Vlade Ranko Ostojić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Josipović još ne želi potvrditi da će mu se stranka zvati "Naprijed, Hrvatska!" ali neslužbeno se saznaje da o tome ozbiljno razmišlja. Nekadašnji mu kolege iz SDP-a vjeruju da su napravili dovoljno da bi korištenje te riječi imalo smisla.

"Mislim da svakim danom i svakim tjednom građani vide da je ova Vlada u posljednje tri godine stvorila preduvjete da se zaista krene naprijed. I to je naša glavna poruka", dodao je drugi potpredsjednik Branko Grčić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da se baš za nju otimaju, stručnjacima nije nimalo čudno.

"To je snažna riječ u političkoj komunikaciji, iako su je koristili i Mao Tse-tung i Obama, i Hitler i Tony Blair, još nije ofucana. Ipak, ne sjećam se situacije da bi bile dvije kampanje koje bi koristile isti ili vrlo sličan slogan", prokomentirao je komunikacijski stručnjak Mario Aunedi Medek. 

O svemu bi mogla odlučivati brzina. Iz SDP-a posredno priznaju da će im napredak biti važan u kampanji. Pitanje je samo hoće li to i građani prepoznati, pogotovo ako se situacija na ljevici zagužva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo