Kako je izgledala kampanja s kojom ste osvojili nagradu?
"To je bila prva kampanja oglašavanja HAK-a u posljednjih nekoliko godina. Razlozi za njeno pokretanje bili su s jedne strane u želji da predstavimo nove članske pakete- ‘optimum’ i ‘europa’ koji su proširili lepezu naših usluga za članove, a omogućeno je i online-učlanjivanje. I s druge strane, predstaviti i približiti široj javnosti osnovnu uslugu HAK-a,pružanje pomoći na cesti. Pokazalo se da su članski paketi uspješni jer je oko 20 posto članova odabralo upravo te pakete. Isto tako, članstvo nam blago i kontinuirano raste unatoč krizi. Kampanja je sigurno tome doprinijela."
Je li činjenica da ste osvojili nagradu pomogla u promociji same kampanje kod ključnih javnosti?
"Ponosni smo na nagradu, ona ima posebno značenje jer je dodjeljuje struka. Mi desetljećima pomažemo ljudima u nevolji uslugom pomoći na cesti, a kampanja ju je predstavila na svjež, moderan način."
Koliko je marketing važan u vašoj organizaciji?
"Naša je specifičnost što smo uslugama dijelom na tržištu, ali smo prema ostalim uslugama i prema našem Statutu istodobno dio javnog sektora. Korisnici su nam u fokusu bez obzira kojom osnovom im pružamo pojedinu uslugu."
Koje biste aktualne HAK-ove projekte istaknuli?
"Program 'Vidi i klikni' namijenjen je djeci u vrtićima i prvašićima. Posebno ističem projekt uvođenja e-poziva, koji se financira iz razvojnih fondova EU, rekao je glavni tajnik HAK-a za Večernji list