Zasto je ova vrsta sopinga postala nocna mora trgovcima?

Vecina velikih trgovackih lanaca masovno ulaze u e-trgovinu, a mnogi od njih zatvaraju fizicke trgovine buduci da se kupci sve vise okrecu online kupovini.

8.12.2014.
12:10
VOYO logo

Prelazak na e-trgovinu na prvu zvuci kao potez koji trgovcima moze ustediti mnogo novca. Medutim, troskovi dostave i pakiranja, kao i visoka stopa vracenih posiljki, online trgovcima uzrokuju velike gubitke.

Troskovi za one koji odluce outsourcati gore navedene operacije mogu doseci i 25 posto ukupne prodaje, tvrde analiticari Wall Street Journala, a prenosi Lider.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kohl's, Wal-Mart, Target i Best Buy izrazili su zabrinutost vezano uz troskove online operacija.

Ocekuju gubitke

''Kohl’s Corp. tvrdi da je profitabilnost online trgovine vise nego upola manja od one u trgovinama. Wal-Mart je izjavio kako ocekuje gubitke zbog ulaganja u tehnologiju i infrastrukturu, barem kroz prvu polovicu 2016. godine. Target tvrdi da ce s rastom online prodaje padati marze'', pise Suzanne Kapner iz Wall Street Journala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

E-trgovina trenutno cini manje od jedne desetine ukupne trgovine u SAD-u, ali taj udio rapidno raste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo