Prelazak na e-trgovinu na prvu zvuci kao potez koji trgovcima moze ustediti mnogo novca. Medutim, troskovi dostave i pakiranja, kao i visoka stopa vracenih posiljki, online trgovcima uzrokuju velike gubitke.
Troskovi za one koji odluce outsourcati gore navedene operacije mogu doseci i 25 posto ukupne prodaje, tvrde analiticari Wall Street Journala, a prenosi Lider.
Kohl's, Wal-Mart, Target i Best Buy izrazili su zabrinutost vezano uz troskove online operacija.
Ocekuju gubitke
''Kohl’s Corp. tvrdi da je profitabilnost online trgovine vise nego upola manja od one u trgovinama. Wal-Mart je izjavio kako ocekuje gubitke zbog ulaganja u tehnologiju i infrastrukturu, barem kroz prvu polovicu 2016. godine. Target tvrdi da ce s rastom online prodaje padati marze'', pise Suzanne Kapner iz Wall Street Journala.
E-trgovina trenutno cini manje od jedne desetine ukupne trgovine u SAD-u, ali taj udio rapidno raste.