1. Coca- Cola Life
Coca-Colina zelena varijanta, u kojoj je trćina šećera zamijenjena sa zaslađivačem Truviom, imala je dobar odaziv kada je 2014. lansirana na tržište Velike Britanije. No, otada je njena prodaja sve više padala.
Prema podacima tvrtke IRI, vrijednosti Coke Life u studenom je prošle godine pala na 1,1 milijun funti dok je u isto vrijeme 2014. težila 2,6 milijuna funti.
Točnije, vrijednost je tijekom prošle godine padala iz mjeseca u mjesec, iako su stručnjaci za zaslađivače kompanije zadovoljni postignutim, piše The Guardian. No, na kraju bi se moglo dogoditi da se Coke Life ipak pridruži dosad već "preminulim" proizvodima Coca-Cole.
2. Dasani
Da, da taj proizvod još uvijek postoji i to u Sjevernoj i Južnoj Americi, ali primjerice u Britaniji samo spominjanje Dasanija izaziva smijeh kod građana.
Dasani se na tržištu Britanije pojavio 2004. Dasani nije bila izvorska voda već "pročišćena", a potekla iz slavine u Sidcupu, jugoistočno od Londona.
Kada je utvrđeno da u sebi sadrži tragove sumnjivog kancerogenog bromata, Coca Cola je "povukla ručnu".
3. New Coke
Riiječ je o majci svih velikih promašaja. Nakon što joj je na tržištu svojom pojavom zaprijetila Pepsi, Coca Cola je 1985. objavila kako na kanadsko i američko tržište izbacuje svoj novi proizvod s nešto izmjenjenom tajnom formulom.
No, većini se to nije svidjelo pa je Coca-Cola u svega tri mjeseca opet sve promijenila i vratila svoju staru klasičnu Colu. New Coke je postala Coke II. i opstala je u nekim dijelovima tržišta Sjedinjenih Država sve do 2002.
4. Tab Clear
Ljudi se još s drgošću prisjećaju tog napitka. Coca -Cola bez šećera bila je veliki hit '60-ih i '70-ih godina prošlog stoljeća, sve dok je nije zamijenila Diet Coke i Coke Zero. Tab Clear lansirana je je 1990. kao odgovor na najnoviji proizvod Pepsija, međutim na tržištu je preživjela tek dvije godine.
5. Coca-Cola s limunom
Kao i Diet-Coke With Lemon, Diet Coke Vanilla, Coca-Cola With Lime, Diet Coke Plus (vitamins), Diet Raspberry Coke, Coca-Cola Black Cherry Vanilla (seriously), Diet Coke Lime, Coca-Cola With Orange, and Coca-Cola C2 i ona je vrlo brzo završila u povijesti. No, sve njihove varijante Coca-Cola stalno pokušava oživjeti, valjda da bi izgledali zaposleni.
Potvrđuje to i najnovija najava kampanje "Taste the Feeling" u kojoj će Coca Cola ujediniti Coca-Colu, Coca- Colu Light, Coca- Colu Ziro i Coca-Colu Life ispitati kupce u kojem od tih pića najviše uživaju te koja najviše odgovara njihovom stilu i ukusu. Kampanja se pokreće diljem svijeta.
PUT DO USPJEHA: 7 marketinških poteza zbog kojih je Coca-Cola postala svjetski brand