ZABLJESNULI I ISPARILI: /

Unatoč brojnim promašajima Coca-Cola i dalje pokušava

Image
Foto: coca-colacompany.com

Coca-Cola je neumorna u svojoj bitci da na tržište baca nove proizvode, no velika većina njih zablista samo na kratko, a zatim završi u ropotarnici povijesti.

24.1.2016.
17:20
coca-colacompany.com
VOYO logo

1. Coca- Cola Life

Coca-Colina zelena varijanta, u kojoj je trćina šećera zamijenjena sa zaslađivačem Truviom, imala je dobar odaziv kada je 2014. lansirana na tržište Velike Britanije. No, otada je njena prodaja sve više padala.

Prema podacima tvrtke IRI, vrijednosti Coke Life u studenom je prošle godine pala na 1,1 milijun funti dok je u isto vrijeme 2014. težila 2,6 milijuna funti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Točnije, vrijednost je tijekom prošle godine padala iz mjeseca u mjesec, iako su stručnjaci za zaslađivače kompanije zadovoljni postignutim, piše The Guardian. No, na kraju bi se moglo dogoditi da se Coke Life ipak pridruži dosad već "preminulim" proizvodima Coca-Cole.

2. Dasani

Da, da taj proizvod još uvijek postoji i to u Sjevernoj i Južnoj Americi, ali primjerice u Britaniji samo spominjanje Dasanija izaziva smijeh kod građana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dasani se na tržištu Britanije pojavio 2004. Dasani nije bila izvorska voda već "pročišćena", a potekla iz slavine u Sidcupu, jugoistočno od Londona.

Kada je utvrđeno da u sebi sadrži tragove sumnjivog kancerogenog bromata, Coca Cola je "povukla ručnu".

Image
Foto: coca-colacompany.com

3. New Coke

Riiječ je o majci svih velikih promašaja. Nakon što joj je na tržištu svojom pojavom zaprijetila Pepsi, Coca Cola je 1985. objavila kako na kanadsko i američko tržište izbacuje svoj novi proizvod s nešto izmjenjenom tajnom formulom.

No, većini se to nije svidjelo pa je Coca-Cola u svega tri mjeseca opet sve promijenila i vratila svoju staru klasičnu Colu. New Coke je postala Coke II. i opstala je u nekim dijelovima tržišta Sjedinjenih Država sve do 2002.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: coca-colacompany.com

4. Tab Clear

Ljudi se još s drgošću prisjećaju tog napitka. Coca -Cola bez šećera bila je veliki hit '60-ih i '70-ih godina prošlog stoljeća, sve dok je nije zamijenila Diet Coke i Coke Zero. Tab Clear lansirana je je 1990. kao odgovor na najnoviji proizvod Pepsija, međutim na tržištu je preživjela tek dvije godine.

5. Coca-Cola s limunom

Kao i Diet-Coke With Lemon, Diet Coke Vanilla, Coca-Cola With Lime, Diet Coke Plus (vitamins), Diet Raspberry Coke, Coca-Cola Black Cherry Vanilla (seriously), Diet Coke Lime, Coca-Cola With Orange, and Coca-Cola C2 i ona je vrlo brzo završila u povijesti. No, sve njihove varijante Coca-Cola stalno pokušava oživjeti, valjda da bi izgledali zaposleni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potvrđuje to i najnovija najava kampanje "Taste the Feeling" u kojoj će Coca Cola ujediniti Coca-Colu, Coca- Colu Light, Coca- Colu Ziro i Coca-Colu Life ispitati kupce u kojem od tih pića najviše uživaju te koja najviše odgovara njihovom stilu i ukusu. Kampanja se pokreće diljem svijeta.

Image
BITKA ZA TRŽIŠTE: /

Pepsi i Coca-Cola ratuju oko jogurta turskog emigranta

Image
BITKA ZA TRŽIŠTE: /

Pepsi i Coca-Cola ratuju oko jogurta turskog emigranta

PUT DO USPJEHA: 7 marketinških poteza zbog kojih je Coca-Cola postala svjetski brand

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo