U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji ce moci birati izmedu pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navecer ih ocekuju partyji po kojima je Weekend vec nadaleko poznat.
'Imamo dosad najvise predavaca i panelista, a posebno smo pojacali program radionica, jer zelimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela, slijedi cjelonocna zabava. Weekend doista zivi 24 sata na dan', istice direktor festivala Tomo Ricov.
Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je posljednjih godina prosirio svoj doseg i na poslovne teme.
Celni ljudi najvecih hrvatskih kompanija
O velikom restrukturiranju hrvatskog businessa raspravljat ce celni ljudi najvecih hrvatskih kompanija - Davor Tomaskovic, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volaric, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije
'Ove smo godine vidjeli puno promjena na celu najvecih hrvatskih kompanija. Svjedocimo i procesima restrukturiranja, iskoracima u sasvim nova podrucja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodece ljude najvecih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagodavaju svijetu brzih promjena', najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak.
Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodece znanstvenike. Oni ce na svom panelu pokusati odgovoriti na pitanje Otici ili ostati? Pitanje je potaknuto tezom iz nedavno objavljenog clanka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopusta uspjeh, pa se uspjeti moze samo ako se ode u inozemstvo.
Vlasnik Pink televizije Zeljko Mitrovic, cije je medijsko carstvo nedavno procijenjeno na vise od 300 milijuna eura, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrovic ce govoriti o svojim regionalnim planovima, a mozda cujemo i nesto o navodnoj prodaji Pinka ruskom
Smisao dosadasnjeg PR-a
Jesu li odnosi s javnoscu dosli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj ce odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Vercic, procelnik Centra za marketing i odnose s javnoscu Sveucilista u Ljubljani. Smrt odnosa s javnoscu, Verciceva je teza, mogla bi biti neizbjezna posljedica pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadrzaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadasnjeg PR-a.
Takoder ce se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu treba te kako uskladiti velicinu trzista s brojem kanala i informacija. Dugogodisnji novinari i urednici razgovarat ce i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njezina propadanja i moze li novinarstvo uopce prezivjeti.
Situacija u novinarstvu
I dok 'ozbiljno' novinarstvo prolazi duboku krizu, 'neozbiljno' je, cini se, u usponu. Vijesti s humoristickih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primjerice, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni ce sasvim ozbiljno govoriti o vaznosti humora u drustvu i pokusati odgovoriti na barem jedno tesko pitanje: kako to da je najpoznatiji komicar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?
Uz panele i predavanja, ovogodisnji Weekend veliki je prostor dao radionicama, namijenjenima svima onima koji zele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju iznutra. U dva dana bit ce odrzano ukupno devet radionica, na teme sirokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.
Weekend i HURA nastavljaju i s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz sest zemalja regije. Za proslogodisnji BalCannes bila su prijavljena cak 82 rada iz cijele regije, a slican je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. rujna na www.balcannes.com. Po drugi put ce biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, razmjena znanja i okupljaliste digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. rujna na www.somoborac.com.
Party, party, party
Cuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Pocinjemo u cetvrtak s Weekend welcome partyjem u klubu Pepermint u Rovinju, na kojem ce nas rasplesati svima poznati DJ-ji: Tomo In Der Muhlen, Mate Jankovic, Martin Milinkovic, Filip Jelas, Ela Radic, DJ Dodo i Tomo Ricov.
U petak slijedi slovenski party uz poslasticu iz Ljubljane – Sladicu. Izvrstan uvod u slovenski party bit ce novosadske The Frajle, zenski band sve popularniji i u Hrvatskoj. Party program u subotu zakljucuje veliki koncert Psihomodo Popa koji ce za posjetitelje Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.
Na 7. Weekend Media Festivalu ocekuje se oko 4000 sudionika i posjetitelja, medu kojima vise od 500 akreditiranih novinara, vise od 130 predavaca, panelista i voditelja radionica te vise od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodisnji Weekend jos su u tijeku na www.weekendmediafestival.com.