Weekend Media Festival dovodi regiju u Rovinj: Kako se prilagoditi svijetu brzih promjena?

Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, sedmi Weekend Media Festival, koji se odrzava u Rovinju od 18. do 21.

4.9.2014.
17:23
VOYO logo

U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji ce moci birati izmedu pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navecer ih ocekuju partyji po kojima je Weekend vec nadaleko poznat.

'Imamo dosad najvise predavaca i panelista, a posebno smo pojacali program radionica, jer zelimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela, slijedi cjelonocna zabava. Weekend doista zivi 24 sata na dan', istice direktor festivala Tomo Ricov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je posljednjih godina prosirio svoj doseg i na poslovne teme.

Celni ljudi najvecih hrvatskih kompanija

O velikom restrukturiranju hrvatskog businessa raspravljat ce celni ljudi najvecih hrvatskih kompanija - Davor Tomaskovic, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volaric, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ove smo godine vidjeli puno promjena na celu najvecih hrvatskih kompanija. Svjedocimo i procesima restrukturiranja, iskoracima u sasvim nova podrucja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodece ljude najvecih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagodavaju svijetu brzih promjena', najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak.

Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodece znanstvenike. Oni ce na svom panelu pokusati odgovoriti na pitanje Otici ili ostati? Pitanje je potaknuto tezom iz nedavno objavljenog clanka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopusta uspjeh, pa se uspjeti moze samo ako se ode u inozemstvo.

Vlasnik Pink televizije Zeljko Mitrovic, cije je medijsko carstvo nedavno procijenjeno na vise od 300 milijuna eura, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrovic ce govoriti o svojim regionalnim planovima, a mozda cujemo i nesto o navodnoj prodaji Pinka ruskom

Smisao dosadasnjeg PR-a

Jesu li odnosi s javnoscu dosli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj ce odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Vercic, procelnik Centra za marketing i odnose s javnoscu Sveucilista u Ljubljani. Smrt odnosa s javnoscu, Verciceva je teza, mogla bi biti neizbjezna posljedica pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadrzaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadasnjeg PR-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Takoder ce se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu treba te kako uskladiti velicinu trzista s brojem kanala i informacija. Dugogodisnji novinari i urednici razgovarat ce i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njezina propadanja i moze li novinarstvo uopce prezivjeti.

Situacija u novinarstvu

I dok 'ozbiljno' novinarstvo prolazi duboku krizu, 'neozbiljno' je, cini se, u usponu. Vijesti s humoristickih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primjerice, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni ce sasvim ozbiljno govoriti o vaznosti humora u drustvu i pokusati odgovoriti na barem jedno tesko pitanje: kako to da je najpoznatiji komicar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz panele i predavanja, ovogodisnji Weekend veliki je prostor dao radionicama, namijenjenima svima onima koji zele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju iznutra. U dva dana bit ce odrzano ukupno devet radionica, na teme sirokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.

Weekend i HURA nastavljaju i s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz sest zemalja regije. Za proslogodisnji BalCannes bila su prijavljena cak 82 rada iz cijele regije, a slican je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. rujna na www.balcannes.com. Po drugi put ce biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, razmjena znanja i okupljaliste digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. rujna na www.somoborac.com.

Party, party, party

Cuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Pocinjemo u cetvrtak s Weekend welcome partyjem u klubu Pepermint u Rovinju, na kojem ce nas rasplesati svima poznati DJ-ji: Tomo In Der Muhlen, Mate Jankovic, Martin Milinkovic, Filip Jelas, Ela Radic, DJ Dodo i Tomo Ricov.

U petak slijedi slovenski party uz poslasticu iz Ljubljane – Sladicu. Izvrstan uvod u slovenski party bit ce novosadske The Frajle, zenski band sve popularniji i u Hrvatskoj. Party program u subotu zakljucuje veliki koncert Psihomodo Popa koji ce za posjetitelje Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na 7. Weekend Media Festivalu ocekuje se oko 4000 sudionika i posjetitelja, medu kojima vise od 500 akreditiranih novinara, vise od 130 predavaca, panelista i voditelja radionica te vise od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodisnji Weekend jos su u tijeku na www.weekendmediafestival.com.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo