Cijelu je 2010. godinu grupacija završila s dobiti od 1,73 milijarde eura, dok je u 2009. ona iznosila 1,31 milijardu eura. Prodaja je Inditexu skočila za 13 posto i dosegnula 12,5 milijardi eura, piše Business.hr, čime je kompanija nadmašila konkurentski H&M, čija je prodaja iznosila 11,2 milijarde eura.
Dobra vijest za dioničare je ta da će dividenda ove godine iznositi 1,60 eura po dionici, čak trećinu više nego lani.
Inače, Inditex namjerava tijekom ove godine Zarinu online trgovinu proširiti na SAD i Japan. Također, u drugom polugodištu trebale bi profunkcionirati internetske trgovine drugih Inditexovih brendova, konkretno Bershke, Massima Duttija, Oyshoa, Pull & Beara, Stradivariusa i Uterquea.
Vezani članci:
arti-201009070486006 arti-201101270411006 arti-201008010194006