David Shing poznatiji kao Shingy, digitalni je vizionar iz New Yorka koji, na globalnoj razini, pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing treba okrenuti humaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održat će predavanje pod nazivom The Connected Human i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.
Direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon istaknula je ključne okosnice ovogodišnjeg programa:
"Prvi dan rezervirali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svjetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svjetske marketinške industrije, uključivo globalne brand direktore i direktore digitalnih odjela oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju nama nezamislivim budžetima i resursima. Među predavačima, posebnu najavu zaslužuje glavna zvijezda festivala David Shing, digitalni prorok AOL-a čije se gostovanje ne smije propustiti pa pozivamo sve koji još nisu rezervirali svoje mjesto da nam se pridruže u Rovinju."
Intrigantno predavanje "Jesmo li prodali kreativnost?
Na Dane komunikacija dolazi i proslavljeni glumac Rade Šerbedžija. On će u četvrtak, 16. travnja održati intrigantno predavanje "Jesmo li prodali kreativnost?" na kojemu će na primjeru dualnosti velike američke filmske produkcije i umjetničkog filma govoriti o tome kako opća komercijalizacija utječe na kreativnost i gdje je nestala hrabrost u kreativnim industrijama. Predavanje će moderirati voditeljica Antonija Mandić.
Rade Šerbedžija, proslavljeni je glumac koji je svjetsku slavu stekao ulogama u velikim holivudskim blockbusterima kao što su Mission Impossible, Harry Potter, X-men i Snatch. Uz zavidnu filmsku i pjesničku karijeru, Šerbedžija je suosnivač Kazališta Ulysses, jednog od najuspješnijih kazališnih projekata u ovom dijelu Europe.
Vinske radosti
Nakon predavanja Rade Šerbedžije za posjetitelje je organiziran wine tasting party Vinske radosti u zimskom vrtu hotela Lone.
Osim vrhunskih predavača i najkvalitetnijeg programa do sad, organizatori Dana komunikacija za posjetitelje su pripremili i odličan zabavni program. Prvu večer festivala, nakon predavanja Rade Šerbedžije, opustite se uz Vinske radosti i uživajte u pijuckanju najfinijih vina po izboru someliera u Zimskom vrtu od 22:00 sata.
Elektro-swing senzacija Sweet Life Society
Drugu večer festivala nastupa deveteročlana elektro-swing senzacija Sweet Life Society. Nakon što su protresli sve najveće engleske glazbene festival poput Glastonburyja, Boomtowna, Loveboxa i Latitudea, a onda pokorili i SAD-e i Kanadu, dolaze u Hrvatsku! Društvo slatkog života čine dvojica producenata koji uživo nastupaju s ansamblom pjevača, trubača, gitara i dva basa koji miješaju sve glazbene žanrove od kojih poskakuje plesni podij – od electro swinga i drum&bassa do hip-hopa i reggaea.
Hip-hop tandem Bolesna braća
Posebno za finale ovogodišnjih Dana komunikacija u Rovinj dolazi naš najpoznatiji hip-hop tandem Bolesna braća koji će izvesti hitove kao što su Looka&Borna, Čiča mića ili pak Utjeha kod Đurđe, a sve to uz DJ show.
Borba za Effie nagradu u deset kategorija
Na šesto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje učinkovitost oglasnih kampanja, prijavljen je rekordni broj radova - njih čak 53. To je 20% više prijavljenih projekata u odnosu na prethodne godine, a za nagradu se bori 38 različitih agencija i 35 oglašivača.
Prijavljeni radovi borit će se za Effie nagradu u deset kategorija. Konkurencija je najveća u kategoriji "Telekomunikacijskih usluga" gdje je prijavljen najveći broj radova, ukupno 14, a slijede kategorije "Hrana" i "Piće", s 9 odnosno 8 prijavljenih radova.
"Izuzetno smo zadovoljni ovogodišnjim odazivom i rekordnim brojem prijava. To potvrđuje da smo ove godine imali izrazito učinkovite i kreativne marketinške kampanje i Effie žiri jedva čeka da krene sa ocjenjivanjem", izjavio je Dario Vrabec (Ledo), predsjednik žirija natjecanja, nastavljajući "da broj prijava odražava i stav struke o važnosti i prestižu Effie nagrade".
Članovi ovogodišnjeg žirija su: Dario Vrabec (Ledo), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Kristijan Gregorić (Franck), Sanja Milinović (HT), Ranko Jelača (Atlantic grupa), Olivera Međugorac (Nestlé), Teo Novaković (L'Oreal), Sonja Katanec (Pliva), Vanja Vaniček (Zagrebačka banka),Dajana Mrčela (Saponija), Vanja Osredečki (Imago reklamna agencija), Saša Ivan (McCann Zagreb), Sanja Petek Mujačić (Bruketa&Žinić OM), Luka Duboković (BBDO Zagreb), Jelena Mijailović (Publicis grupa), Anamarija Horaček (Unex MPG), Krešimir Renzo Prosoli (Real grupa), Daniel Ackermann (Degordian), Ida Pandur (Grey Entourage), Ante Šalinović (Ipsos Puls).
Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na dodjeli nagrada koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju.
Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.
Prestižno marketinško natjecanje Effie nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definiranja i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.