Vipnet i HT naprasno brišu nagradne bodove i minute
Naime, Lubura je upozorio da će VIPnet od 22. prosinca 2011. godine izbrisati sav ranije stečeni bonus korisnika tarife
"Početni uvjeti tarife
Jednostrano mijenjaju uvjete
Iako je VIPnet imao pravo izmijeniti uvjete korištenja tarife, u udruzi su mišljenja da to nikako nije smio uraditi retroaktivno, na već stečene bonuse. Nekorektnost VIPnet-a koji je vlasnik Tomato brenda je utoliko veća kada se zna da je tarifa
Naime, svi drugi operatori su VIPnetu plaćali pozive prema njihovim korisnicima pa je VIPnet financijski profitirao od korisnika tarife
U VIPnetu pak tvrde da je do promjena uvjeta korištenja tarife
Slična situacija i u HT-u
No, VIPnet nije jedini operater s nezadovoljnim korisnicima. Slično je iskustvo s HT-om imao jedan muškarac, koji je krajem rujna dobio obavijest da do kraja listopada mora potrošiti sve nagradne bodove.
"U prvoj polovici listopada zvao sam HT i aktivirao neke usluge od kojih mi većina ne treba, no tada su mi u
Prema njegovim riječima nakon toga usluge se nisu aktivirale više od tjedan dana te su u HT-u nakon novog poziva ponovo najavili da moraju ujediniti bodove. Potom je osam dana prije isteka akcije otišao u T-com centar u Sisku i pokušao zamijeniti preostalih 4.000 bodova za 100 kuna popusta na kupnju uređaja, a tamo su ga informirali da nema dovoljno bodova i da ionako nemaju uređaj koji želi. Nakon što je zatražio bilo koji bežični telefon, odgovor je bio da nemaju više niti jedan bežični telefon u ponudi! Naposlijetku je uzeo snimalicu 30 koja je jedina preostala u ponudi, a preko 3.000 bodova nepovratno mu je propalo.
Iz HT-a su odgovorili da je zaključno s 1. studenim 2011. prestao vrijediti T-Club za T-Com, o čemu je HT na vrijeme informirao svoje korisnike putem brojnih kanala, te ih pozvao da do 31. listopada iskoriste svoje T-Club bodove. Kažu i da je broj nagrada za koje su korisnici T-Coma zamijenili svoje bodove nakon slanja obavijesti bio do deset puta veći od ranijih mjesečnih prosjeka.