Regionalni festival komunikacija - Weekend Media Festival održat će se od 24. do 27. rujna ponovo u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe.
S preko 130 govornika, ovogodišnji Festival donosi brojne nove poslovne teme i zanimljivosti, aktualna predavanja, panel rasprave, radionice i prezentacije.
Glavne teme ovogodišnjeg Weekenda su Native advertising i programmatic.
"Weekend Media Festival čvrsto se profilirao kao najveće i najuzbudljivije okupljanje komunikacijske industrije u regiji," kaže direktor festivala Tomo Ricov i dodaje "Na osmici koju vozimo ove godine zavrtit ćemo i bogat popratni program, pa neće nedostajati ni prigoda za neformalni networking u opuštenoj atmosferi."
Ove godine konferencijski dio festivala pokriva teme od medija i marketinga, preko showbiznisa i digitala, pa sve do glavnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama. Zbog velikoh tehnološkoh promjena masovni mediji gube dosadašnju ulogu, posredovna komunikacija kroz razne medije je sveprisutna, a proizvodnja sadržaja raste nevjerojatno brzo.
O programu festivala njegov direktor Nikola Vrdoljak kaže: "Kroz program, govornike i radionice nastojimo pojasniti teme i trendove koje očekujemo u budućnosti te približiti nove poslovne modele koji su već tu, ali još ih možda nismo do kraja usvojili ili nam nisu posve jasni. Kao ključne teme koje će obilježiti ovaj Weekend možemo istaknuti native advertising i programmatic, jedna vruća tema koja je u Europi još u začecima, a u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o programmaticu objasnit će jedan od ovogodišnjih predavača festivala, Caspar Schlickum, izvršni direktor tvrtke Xaxis EMEA.“
Od stranih predavaća gostovati će Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, te Ana Andjelic iz njujorške agencije Havas LuxHub, koji će govoriti o novim poslovnim modelima u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije.
Zatim tu je i Piero Poli, direktor Havas Worldwide u Dubaiju, koji će objasniti kako izgleda komunikacijski biznis u tom globalnom gradu koji se u kratkom vremenu pretvorio u jedan od novih centara svjetskog biznisa i moći.
Iz Silicijske doline dolaze Mark Dek, digitalnog stručnjaka i bankarskog konzultanta koji će izložiti svoje prognoze budućnosti bankarstva, i dr. Lynne Montgomery, potpredsjednica poslovne škole COTRUGLI, koja će govoriti o generaciji Y.
Rasprava s najzanimljivijim poslovnim ljudima iz šire regije nastaviti će se na prošlogodišnje rasprave o restrukturiranju ključnih hrvatskih kompanija.
Ovogodišnji Weekend Media Festival okupiti će preko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca kao i oko 350 studenata iz čitave regije – ali i šireg okruženja – a pratit će ga i gotovo 600 akreditiranih novinara. Generalni pokrovitelj je ponovno Adris grupa, veza između festivala i samog grada Rovinja.
Regionalna revija BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave su već započele i traju sve do 10. rujna (www.balcannes.com).
Svi prijavljeni radovi bit će prikazani na Weekendu, a tijekom cijele godine bit će dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama.
Treće okupljanje digitalnih profesionalaca, SoMo Borac, otkriva koji su najbolji regionalni digitalni projekti - dodijelit će se 24 statue printane u 3D tehnologiji, u osam kategorija! Prijave za sve sudionike su besplatne i otvorene.
Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival već su započele na www.weekendmediafestival.com.
Ako namjeravate doći, bolje požurite, jer kapaciteti stare tvornice duhana su ipak ograničeni!