VELIKI POVRATAK LEGENDARNIH BOROSANA I ESPADRILA: /

Na tržištu bi se trebale naći u novom ruhu

Image

Odlične vijesti stižu iz vukovarske tvrtke Borovo koja ove godine obilježava 85. rođendan.

11.5.2016.
20:48
VOYO logo

Voditelj projekata u Borovu Damir Rupčić za Poslovni dnevnik otkriva kako posljednjih mjeseci intenzivno pregovaraju s mnogim tvrtkama, posebice onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofenzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi potaknuli čvršću suradnju i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gdje je s obzirom na brojne inozemne goste moguća prodaja njihova asortimana.

Povratak Borosana u hotele

“Nudimo povratak Borosana hotelskim tvrtkama kao izvrsnu zaštitnu obuću i dizajnom prilagođenu njihovim radnim odorama te, naravno, prodaju Startasica u njihovim objektima, koje također dizajnom mogu pratiti lokalna obilježja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila”, rekao je Rupčić i dodao da u Dubrovniku i na Plitvicama bilježe dobre rezultate u prodaji Startas programa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
TAJNA LEGENDARNIH TENISICA IZ SOCIJALIZMA ZA KOJU NISTE ZNALI: /

Sve je počelo prije 40 godina

Image
TAJNA LEGENDARNIH TENISICA IZ SOCIJALIZMA ZA KOJU NISTE ZNALI: /

Sve je počelo prije 40 godina

Dnevno će se isporučivati oko 600 pari ručno izrađenih najnovijih modela espadrila

Voditeljica marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od posljednjeg projekta, promoviranog u ponedjeljak i nastalog u suradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hippy Garden. Riječ je o ručno rađenim espadrilama, koje su ukrašene licitarskim srcem, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su zaposlenice Borova, koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.

Cijena espadrila 290 kuna

“Espadrile su potpuno autentični suvenir za koji je već dogovoreno 20 destinacija, gdje će ih turisti moći kupiti, a na toj listi su i sve zračne luke u Hrvatskoj”, iznosi Vorkapić. Uvjerena je kako će “ovo ljeto espadrile biti apsolutni hit među turistima, ne samo zbog poruke ‘From Croatia With Love’“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Hrvatski proizvod plus hrvatski dizajn jednadžba je za najljepši nosivi hrvatski suvenir“, ističu Tomljenović i Vorkapić i podsjećaju da su espadrile napravljene od pamučnog vlakna i s đonom od gume, a upakirane su u reciklažnu “custom made” kutiju, otisnutoj ekološki prihvatljivim bojama i omotanom svilenom mašnom. Maloprodajna cijena jednog para espadrila bit će 290 kuna.

U ambiciozni razvojni projekt Borova uključen je i klasični kožni asortiman obuće te i onaj gumeni, namijenjen posebno ribičima i lovcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo