VELIKI NUDE RECEPT ZA SPAS: / Puno krokodila na malom tržištu i zavist koče nacionalne brendove

Image
Foto: PIXSELL/Danas.hr, Boris Scitar

Čelni ljudi velikih kompanija analizirali su stanje na tržištu kad su u pitanju domaći proizvodi i brendovi te iznašli eventualne modele kako bi se problemi mogli premostiti.

19.11.2015.
10:15
PIXSELL/Danas.hr, Boris Scitar
VOYO logo

"Eva je najpoznatiji hrvatski riblji brend već prisutan na inozemnim tržištima, no još nekoliko proizvođača pokušava postati prepoznatljivo na svjetskoj razini, a naša ukupna proizvodnja tek je 20 posto u odnosu na Grčku. Mi ovako mali stvaramo dva, tri brenda, umjesto da potisnemo taštine i zajedno guramo samo jedan", rekao je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić na FMCG konferenciji (Fast Moving Consumer Goods) magazina In Store, a prenio Poslovni dnevnik. Mršić je istaknuo kako je iz EU fondova za ribarstvo do 2020. raspoloživo 2,5 milijardi eura koje treba iskoristiti te pozvao gospodarstva na odbacivanje međusobnih zavisti i usmjeravanje na partnerstvo.

Predsjednik Uprave Zvečeva Marin Pucar upozorio je na previsoke zahtjeve trgovaca koji koče razvoj proizvođača. Zbog toga se, tvrdi, za ulazak na policu jednokratno unaprijed troše i trogodišnji iznosi planirani za marže. "U takvim uvjetima teško je sačuvati opstojnost, puno je krokodila na ovom malom tržištu, jedino rješenje je internacionalizacija poslovanja," smatra Pucar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tržišne niše eko i autohtoni proizvodi

Direktor Spara Helmut Fenzl priopćio je da će do kraja godine na tržište Austrije Mađarske i Slovenije izvesti hrvatskih proizvoda u vrijednosti 60 milijuna eura te je pozvao proizvođače na još snažniju suradnju. Poziv proizvođačima uputio je i potpredsjednik grupe Orbico Stjepan Roglić također u želji da distribuira hrvatske proizvode, piše Poslovni dnevnik.

Predsjednik Uprave Penny Italia Miodrag Borojević smatra da bi hrvatski proizvođači trebali pronaći tržišne niše za brojne premium proizvode, posebice one eko i autohtone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Polsovni dnevnik/Danas.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo