Iz Unilevera nisu potvrdili tu vijest, a iz Uprave Podravke su poručili da njihov menadžment ne pregovara na temu prodaje Podravkinih dionica u vlasništvu MOL-a, odnosno OTP-a.
Otkrili su da je na posljednjem sastanku s predstavnicima OTP-a i MOL-a Uprava Podravke informirana je kako je za službenog brokera za prodaju navedenih dionica odabran Interkapital.
Kako Business.hr doznaje iz neimenovanih izvora, čelnici Unilevera već dulje bezuspješno pokušavaju dogovoriti sastanak s Podravkinim menadžmentom. To u Podravci nisu htjeli komentirati.
Prema posljednjim podacima, prosječna cijena Podravkine dionice u posljednja tri mjeseca na Zagrebačkoj burzi vrijedi 320,6 kuna. Kako u paketu ima 577.000 dionica, ispada da je prosječna cijena nešto manje od 185 milijuna kuna. Nije isključeno da je Unilever ponudio veću cijenu za paket.
Ta multinacionalna kompanija 87 je puta veća od Podravke kada se u obzir uzme godišnji prihod, a po vrijednosti imovine je 49 puta veća od Podravke. Među Unileverove prehrambene brendove, između ostalih, spadaju i Knorr, Rama, Hellmans i Lipton.
O ulasku strane prehrambene kompanije u Podravku govorilo se još početkom ožujka ove godine.
Vezani članci:
arti-201105020199006 arti-201104260276006 arti-201103080151006