Ugovorili limit od 100 kn, a dobili račun od 13.000 kn

Supružnici Marijana i Nenad Magić iz Kastva mislili su da su 'sigurni' kad su s jednim domaćim operaterom dogovorili pretplatu uz mjesečni limit potrošnje od 100 kuna.

4.1.2012.
9:51
VOYO logo

Mobitel glasi na Nenada Magića, ali ga je koristila njihova 13-godišnja kći. Mobitel su joj roditelji i dali jer su mislili da bi djevojčica mogla 'prekardašiti' s pozivima, pa su se osigurali limitom – ili su barem tako mislili.

"Radeći preko ljeta, kći je uštedjela novac za mobitel i 15. rujna ugovorili smo pretplatu s operaterom, a djelatnica je aktivirala limit od 100 kuna. Za ostatak rujna smo dobili račun od 69 kuna, ali za listopad nam je došlo skoro 13.000 kuna. Problem je u tome što se nismo mogli žaliti prije isplate računa budući da smo ugovorili i trajni nalog s Dinersom za plaćanje obaveze prema operateru. Odmah smo išli potražiti djelatnicu koja nam je objasnila da je sigurno riječ o pogreški", ispričala je Marijana Magić za Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Račun storniran nakon upita novinara

No, djelatnica im nije mogla pomoći, nego je samo 15. studenog poslala prigovor. Uslijedila je potom gotovo dvomjesečna 'borba' s operaterom, na koncu koje su Magići ipak uspjeli izboriti storniranje spornog računa – i to, slučajno ili ne, baš kad su se za priču zainteresirali mediji.

Marijana Magić ispričala je i da su prema njoj bili nesusretljivi kad su im se obratili za rješenje problema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prvo smo zvali informacije o potrošnji gdje nam je objašnjeno da sustav limita jednostavno ne radi. Ne samo da se nije aktivirao limit na 100 kuna koji smo ugovorili, nego ni limit na 400 kuna plus PDV koji bi se automatski trebao uključiti kod ovakve pretplate. Tjednima smo gotovo svaki dan bili kod njih, ali nismo uspjeli dobiti nikakvo objašnjenje ni informaciju. Štoviše, djelatnici s kojima surađujemo su 7. prosinca rekli da ne postoji nikakav prigovor od 15. studenog, a 13. prosinca nas je iz ureda operatera nazvala jedna žena koja nam je neljubazno rekla da pošaljemo dokaz da smo ugovorili limit 15. rujna. Djelatnica je dokumente proslijedila mailom u Zagreb 21. prosinca i od tada nam se nitko nije javio, sve dok se nismo obratili medijima. Jedan djelatnik nam je govorio jedno, drugi drugo, treći treće i tako u krug", ispričala je Marijana Magić, čiji se problemi još nisu okončali budući da nije dobila povrat novca.

Još čeka povrat novca

"U subotu smo išli predati zahtjev za isplatu novca, ali rekli su nam da našeg storna nema. Potom sam zaprijetila da ću ponovo zvati medije i udruge za zaštitu potrošača, pa su odjednom našli. Budući da će nam od Dinersa doći nekoliko stotina kuna kamata, tražila sam i taj novac, ali su mi rekli da mi to neće platiti, pa ću se i za taj dio morati nekome obratiti. Bez prijetnje oni očito ne odgovaraju iako sve podatke imaju pred sobom, samo ne žele govoriti", zaključila je Magić.

Inače, glasnogovornica operatera je još prije Božića novinarima najavila očitovanje o ovom problemu odmah nakon tog blagdana, ali odgovor nije poslala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo