Ovom mjerom srpska Vlada želi poduprijeti inozemna ulaganja u srpsku autoindustriju, te otvoriti nova radna mjesta.
Iz proračuna bi trebala biti odobrena sredstva za subvencioniranje ukupno 5.000 novoproizvedenih Fiata godišnje i to na kredit s petogodišnjom otplatom uz kamatu od tri posto. "To nije poštena tržišna utakmica. Fiat nam ne predstavlja trn u oku, ali samo tražimo iste uvjete", komentirao je predsjednik Srpske udruge uvoznika vozila i dijelova Miloš Petrović a prenose srpski mediji.
Kamata upola manja od najniže na tržištu
Udrugu smeta što će navedene subvencije plaćati porezni obveznici te što je kamatna stopa od tri posto dvostruko manja od najniže kamatne stopa za sve automobile na tržištu. To bi kupcima osiguralo uštedu od 1.000 eura na kamati. Petrović je revoltiran i što je Udruga prošle godine državi sugerirala da se uvede niz pogodnosti koje bi se jednako primjenjivale na sve tipove automobila i njihove zastupnike. Umjesto toga, država je odgovorila uvođenjem pogodnosti za Fiat što je uvoznike automobila na srpskom tržištu dodatno ogorčilo. Dok se uvoznici sukobe s vladom, ministar financija i gospodarstva Mlađan Dinkić potpisao je u petak ugovor s ravnateljem tvrtke Fiat automobili Srbija (FAS) Antoniom Chezarom Ferrarom kojim građanima Srbije omogućuju kupnju automobila Fiat 500L po povoljnijoj cijeni od 10.900 eura, umjesto od 13.490 do 18.690 eura, koliko inače koštaju Fiatovi modeli. Otkako je započeo proizvodnju u kragujevačkom pogonu, Fiat je proizveo i izvezao 43.000 automobila 500 L, a ove godine planira proizvesti još najmanje 110.000 automobila.