Specifičnost kvartovskih centara, kakav se gradi na uglu Horvaćanske i Rudeške ulice, je da imaju manju bazu posjetitelja, ali istovremeno i redovite posjetitelje koji dolaze gotovo svakodnevno budući da im centar pruža sve što je potrebno na dnevnoj bazi.
"Ne želimo biti konkurencija City Centeru One ili Arena Centru. Oni su dvostruko i više površinski veći od Pointa, koji će se protezati na tri kata te na 40.000 četvornih metara, a sadržavat će 50 lokala na gotovo 13.000 kvadrata za najam i oko 500 parkirališnih mjesta", kaže Igor Hržić iz kompanije Bluehouse Capital, koji su investitori projekta od 50 milijuna eura.
Počeli građevinski radovi
Novim trgovačkim centrom koji se gradi u Zagrebu upravljat će tvrtka Sonae Sierra, koja posjeduje 51 trgovački centar na tri kontinenta. Izvođač radova je Tehnika d.d., projektanti Studio XXL, a GI Grupa će nadzirati građevinske radove, koji su počeli neki dan. Temelji su iskopani još 2009., no s investicijom se pauziralo zbog nedostatka novca uslijed krize.
Nenad Peris, direktor tvrtke Colliers International, koja je zadužena za marketing i iznajmljivanje, rekao je da su već kontaktirali zakupce s kojima surađuju i da su u pregovorima, no nije želio otkriti o kome se konkretno radi. Najavio je da će u novom trgovačkom centru posao pronaći oko 500 ljudi, te da će u njega najvjerojatnije doći tri velike modne ikone, koje će imati svoje prostore na tisuću kvadrata.
Zanimljivo je da je kompanija Bluehouse Capital, koja upravlja kapitalom preko tri investicijska fonda, otkupila tvrtku čiji je vlasnik bio Bruno Orešar, vlasnik propalog Jadrankamena, no on, kaže Igor Hržić, nije uključen u razvoj samog centra.