Nema drzavnih subvencija, nema poticaja, nema vise zablude da ce drzava skakati u pomoc kad treba pokriti gubitke na novogradnjama.
Skver danas ima 2.355 radnika, medu koje treba istaknuti i 450 novih zaposlenika koji prije nisu radili u brodogradilistu. Uoci privatizacije, podsjetimo, bilo je oko 4.500 radnika. U meduvremenu je pola skverana, uz otpremnine, otisli na burzu, u mirovinu, ili su uspjeli naci nego drugo zaposlenje, piseSlobodna Dalmacija.
U skverskoj knjizi narudzbi danas se nalazi 11 brodova, sto manjih, sto vecih. Takoder treba navesti i cetiri ugovorene teglenice za prijevoz opreme za naftne platforme u sjevernom Atlantiku.
Teglenice za norveskog narucitelja duzine su 91 metar i vrijedne vise od 100 milijuna kuna, a jos su cetiri u opciji.
Grade luksuzni rijecki kruzer za Ruse vrijedan 20 milijuna eura
Osim dva “heavy liftera” naslijedena iz vremena prije privatizacije, a koji se dovrsavaju, najveci i najskuplji brod koji su novi vlasnici ugovorili jest luksuzni rijecni kruzer za ruski Volga dream cruises.
Brod dug 105 metara vrijedan je oko 20 milijuna eura. Pocela je izgradnja 60-metarske jahte za vlastitu “Brodosplit-plovidbu”, koja ce biti gotova do kraja godine.
Poslovna je politika novih vlasnika Brodosplita isposlovati svaki posao koji je na trzistu u ovoj krizi moguce dobiti, a da pri tome nema gubitaka.
Kadrovsko restrukturiranje u splitskom brodogradilistu je zavrseno, te slijedi financijsko restrukturiranje, kaze Darko Pappo, clan Uprave.
Ozren Matijasevic, predsjednik Hrvatske udruge sindikata, prvu godinu privatnog skvera ocjenjuje pozitivnom.
U posljednjih 13 mjeseci u Brodosplitu je zaposleno 450 novih radnika koji prije nisu radili u skveru. Trajno su otvoreni natjecaji za radna mjesta zavarivaca, bravara, cjevara, bojadisara, pjeskara i slicna zanimanja koja su tradicionalno deficitarna i spadaju u tzv. sporka zanimanja, cija se kvota prijasnjih godina popunjavala radnicima iz susjedne BiH.
Jednako tako, otvoren je i niz inzenjerskih radnih mjesta.