U Cammeu tražili da potpišu zadužnice na 100.000 kn?!

15.2.2012.
15:25
VOYO logo

U samo 10 mjeseci poslovanja u Zagrebu do 3. veljače ove godine, Državni je inspektorat u Cammeu obavio čak 68 inspekcijskih nadzora. Iako su ispisali mnoge prekršajne i novčane kazne te podnijeli optužne prijedloge, bivši zaposlenici još im prijavljuju nepravilnosti. Među njima su i vozači Askar Safuan, Darko Šalković i Tomo Ciković, koji su bivšeg poslodavca prijavili zbog, kako tvrde, neopravdanih otkaza, zakidanja za dio plaće, lažiranja ugovora o radu, vožnje automobila bez valjanih pločica i licencija, ucjena, prijetnji nadređenih i radnog vremena od više od 12 sati na dan, šest dana u tjednu.

Otkazi zbog odbijanja zadužnice

"U siječnju su nam naredili potpisivanje aneksa ugovora o radu, u kojem stoji da moramo potpisati bjanko zadužnicu, neki na 50, a neki na 100 tisuća kuna. Tražili smo da se točno precizira pod kojim se uvjetima zadužnica aktivira, kao i da nam bude vraćena nakon prestanka radnog odnosa", ispričao je Šalković za Večernji list, dodavši da je zbog aneksa izgubio posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomo Ciković je otkaz dobio nakon bolovanja, zvali su ga da se vrati jer je dobar radnik, a onda je zbog odbijanja zadužnice ponovno dobio otkaz jer je – 'loš radnik'. Slično se dogodilo i Safuanu. "S bolovanja su me zvali da dođem kako bi procijenili jesam li bolestan, to je bio običaj. Dali su mi otkaz i odjavili me s mirovinskog, ali je intervenirao njihov odvjetnik pa su me brže-bolje ponovno zaposlili", ispričao je Safuan.

Glasnogovornik: Htjeli smo osigurati odgovorno ponašanje

Glasnogovornik Cammea Miroslav Hoffman kazao je da je odluka o zadužnici povučena samo četiri dana od početka primjene. "Zadužnica je trebala biti sredstvo kojim bismo osigurali odgovorno ponašanje svih naših uposlenika", kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na tvrdnje trojice vozača da se nedavno oko 20 automobila gradom vozilo s istim pločicama, Hoffman je pojasnio da je riječ o 15 automobila "koji su se kretali gradom s registracijskom oznakom 'PP', a vozila nisu obavljala prijevoz putnika".

Što se predugačkih smjena tiče, od 12 sati dnevno, Hoffman je komentirao kako je tako "u nizu taksi-kompanija u velikim svjetskim gradovima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo