Potvrđuje to i ugostitelj iz Medveje Ante Bistre koji navodi kako je to mjesto poluprazno, odnosno na razini na kakvoj je u predsezoni. "Ove godine imam jedan lokal više, a četiri osobe manje zaposlene. To dovoljno govori kakva je sezona, a iskreno, za mene koji sam 12 godina u ugostiteljstvu, ovo je jedna od najgorih. Medveja je poluprazna. Liburnia Riviera Hoteli, vlasnici autokampa, ne brinu niti o kampu, niti o svom dijelu plaže. Rezultat svega je da su neke grupe Norvežana i Danaca, inače dobrih potrošača, skratile svoj posjet. Platežna moć preostalih gostiju ispod je svake razine", priča Ante Bistre dodajući kako zbog nerada državnih institucija pati turizam.
Žali se i na činjenicu da se prodaje Liburnija jer kaže da u tome samo netko želi pokupiti novac. "Uglavnom politika turizma na Kvarneru je loša. Tužno mi je vidjeti Opatiju u špici sezone tako jadnu, iako su vremenski uvjeti odlični. Neki dan prošao sam Opatijom u 22 sata. Sve je bilo krcato, a terase prazne, a u ponoć je grad bio pust", priča Bistre dodajući da turističke brojke u medijima"vrijeđaju našu inteligenciju".
Elitna Opatija preskupa za njene siromašne goste
Opatijski turistički radnici tvrde kako se to mjesto na našoj obali promovira kao destinacija visokog turizma pri čemu se uspoređuje s francuskom rivijerom. U skladu s tim se otvaraju prodavaonice s markiranom robom i pripremaju skupcjena jela u restoranima, a da na kraju Opatija ima goste koji si ništa od toga ne mogu priuštiti, odnosno goste male platežne moći. Tako, navode, gube svi – trgovci, ugostitelji, hotelijeri koji spuštaju cijene samo kako bi popunili kapacitete. Time naravno pomrse račune privatnim iznajmljivačima kojih je sve više, i koji su zbog toga sve češće primorani iznajmljivati apartmane na dva-tri dana, a ne na tjedan kako je dosad bilo uobičajeno.
Stiven Vunić, ugostitelj iz Mošćeničke Drage tvrdi kako je ovogodišnja sezona klasična po broju gostiju, ali da je klijentela u objektima vrlo loša. Štoviše i nepristojna pa se gube da će izgubiti prijašnje goste. "Manje je ljudi, a onda i manje vožnji", usporedba je ove i prošle turističke sezone jednog opatijskog brodara čiji je promet u tri ljetna mjeseca manji za dvadesetak posto.
"Ne razumijem kome služi ovo napuhavanje turističkih brojki kada je očito da je sezona slabija od lanjske i da se svela na 60 dana", kaže Opatijac navodeći kako je užasno i to što goste umjesto u Gorski kotar na izlete vodimo u Postojnsku jamu.