TURISTIČKI RADNICI O LAŽNIM BROJKAMA: /

'Ovo je jedna od najlošijih godina u turizmu, nitko ama baš ništa ne kupuje'

Image

Brojke koje mediji iznose u posljednje vrijeme, a vezena uz hrvatsku turističku sezonu, tvrde istarski turistički radnici nisu baš onakve kakvima se prikazuju u javnosti.

9.8.2016.
18:57
VOYO logo

Potvrđuje to i ugostitelj iz Medveje Ante Bistre koji navodi kako je to mjesto poluprazno, odnosno na razini na kakvoj je u predsezoni. "Ove godine imam jedan lokal više, a četiri osobe manje zaposlene. To dovoljno govori kakva je sezona, a iskreno, za mene koji sam 12 godina u ugostiteljstvu, ovo je jedna od najgorih. Medveja je poluprazna. Liburnia Riviera Hoteli, vlasnici autokampa, ne brinu niti o kampu, niti o svom dijelu plaže. Rezultat svega je da su neke grupe Norvežana i Danaca, inače dobrih potrošača, skratile svoj posjet. Platežna moć preostalih gostiju ispod je svake razine", priča Ante Bistre dodajući kako zbog nerada državnih institucija pati turizam.

Žali se i na činjenicu da se prodaje Liburnija jer kaže da u tome samo netko želi pokupiti novac. "Uglavnom politika turizma na Kvarneru je loša. Tužno mi je vidjeti Opatiju u špici sezone tako jadnu, iako su vremenski uvjeti odlični. Neki dan prošao sam Opatijom u 22 sata. Sve je bilo krcato, a terase prazne, a u ponoć je grad bio pust", priča Bistre dodajući da turističke brojke u medijima"vrijeđaju našu inteligenciju".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Elitna Opatija preskupa za njene siromašne goste

Opatijski turistički radnici tvrde kako se to mjesto na našoj obali promovira kao destinacija visokog turizma pri čemu se uspoređuje s francuskom rivijerom. U skladu s tim se otvaraju prodavaonice s markiranom robom i pripremaju skupcjena jela u restoranima, a da na kraju Opatija ima goste koji si ništa od toga ne mogu priuštiti, odnosno goste male platežne moći. Tako, navode, gube svi – trgovci, ugostitelji, hotelijeri koji spuštaju cijene samo kako bi popunili kapacitete. Time naravno pomrse račune privatnim iznajmljivačima kojih je sve više, i koji su zbog toga sve češće primorani iznajmljivati apartmane na dva-tri dana, a ne na tjedan kako je dosad bilo uobičajeno.

Image
Foto: PIXSELL, Goran Kovacić

Stiven Vunić, ugostitelj iz Mošćeničke Drage tvrdi kako je ovogodišnja sezona klasična po broju gostiju, ali da je klijentela u objektima vrlo loša. Štoviše i nepristojna pa se gube da će izgubiti prijašnje goste. "Manje je ljudi, a onda i manje vožnji", usporedba je ove i prošle turističke sezone jednog opatijskog brodara čiji je promet u tri ljetna mjeseca manji za dvadesetak posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne razumijem kome služi ovo napuhavanje turističkih brojki kada je očito da je sezona slabija od lanjske i da se svela na 60 dana", kaže Opatijac navodeći kako je užasno i to što goste umjesto u Gorski kotar na izlete vodimo u Postojnsku jamu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo