Troše tisuću eura dnevno, a ne daju im ni sapun
Nautički turizam je posljednjih godina postao jako popularan, posebno među bogatom klijentelom koja troši znatno više od prosječnog turista.
Naime, Jadranom krstare brodovi stotina i stotina čarter-tvrtki, a potražnja zna biti i veća od ponude. No, kad zaista krene pomama za krstarenjima, u tvrtkama se ne nerviraju previše zbog općeg dojma i smatraju da mogu i 'zaribati' koji put. Svjedoče tome skiperi koji se često nalaze u situaciji da pred klijentom moraju pravdati nevjerojatne previde vlasnika jedrilica i jahti, koji ih na korištenje predaju u očajnom stanju.
Tako
"Tvoj je posao da sve to nekako sakriješ. Osmi je mjesec, navala je za čarter velika, nek' budu sretni da su i to dobili", poručili su skiperu iz čarter-tvrtke.
Doletjeli, plovili sat vremena, pa odletjeli
Iskustvo para iz San Francisca još je gore po reputaciju naših čarter-tvrtki: 25-godišnja arhitektica imala je tek tjedan dana godišnjeg odmora, no odlučila je s dečkom doći na krstarenje srednjim Jadranom. Odlučili su se za rutu Brač – Hvar – Vis, a za 'đitu' su imali pet dana. Agenciji su izbrojili deset tisuća eura, plus jelo, piće, hostesa, skiper, vez... No, već u polasku jahta nije bila spremna, da bi sat vremena nakon isplovljavanja iz utrobe broda osjetili opasan miris i vratili se natrag u luku isplovljavanja.
Budući da čarter-tvrtka nije imala zamjensku jahtu, par su smjestili u osrednji hotel, te su oni u razmaku od samo 24 sata odletjeli nazad u San Francisco. Ipak, hostesi i skiperu korektno su isplatili jednu dnevnicu. Naravno, kvaliteta usluge u čarter-tvrtkama ovisi o zaposlenicima i njihovoj posvećenosti klijentu i uočavanju detalja, pa nisu sve ponude domaćih tvrtki kao ove u navedenim primjerima. Ipak, čovjek se ne može ne zapitati kakav gost bi odgovarao nekim našim ugostiteljima?
arti-201006040018006 arti-201106150159006 arti-201106190072006
403 Forbidden