Todorić u Srbiji ima novog, opasnog konkurenta
Naime, samo mjesec dana nakon što je belgijski Delhaize od tvrtke Delta preuzeo najveći maloprodajni trgovački lanac Maxi, Belgijanci su počeli snižavati cijene kako bi privukli kupce i zaustavili pad prometa u trgovinama. Još važnije, Delhaize Srbija svaki mjesec preko Banke hrane donira pola tone proizvoda najsiromašnijim obiteljima, što im sigurno popravlja rejting u javnosti. David Wander Schuren, glavni direktor Delhaize grupe za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, tvrdi da je smanjivanje cijena tek prvi korak. Sad slijedi obogaćivanje ponude novim prehrambenim proizvodima iz belgijske robne marke 365, u kojoj se nalazi i poznata belgijska čokolada. Marka 365 nastala je u suradnji s lokalnim proizvođačima iz Belgije, Luksemburga, Grčke i Rumunjske, a obuhvaća i tajlandsku hranu, krokete sa sirom, maslinovo ulje, belgijski namaz od čokolade...
Idea i Mercator im oteli kupce
Naime, potrošači su u posljednje vrijeme posebno izbjegavali trgovine Maxi jer su u njima marže bile najveće, ponekad i do 30 posto. Tjedni kontingent kupaca pao im je na milijun, dok se istodobno njihov broj povećao u Idei i Mercatoru. U Delhaizeu su brzo shvatili da sa smanjenim prometom neće brzo vratiti 930 milijuna eura koliko su platili za Maxi, koji je pod vodstvom Delte zapao u goleme dugove.
Zato je Delhaize odmah nakon preuzimanja odvojio 300 milijuna eura za izmirivanje obaveza prema dobavljačima, i za taj je iznos smanjena svota koju su Belgijanci isplatili vlasniku Miroslavu Miškoviću. Sada slijedi smanjenje cijena i veća ponuda robe, kako one proizvedene u Srbiji, tako i one iz uvoza, što bi im trebalo vratiti brojne kupce koje su im uzeli Agrokorova Idea i Mercator.
Zasad je Agrokoru dobro: potpredsjednik Agrokora Damir Kuštrak za
arti-201110190059006 arti-201106030675006 arti-201108070047006 arti-201009150351006 arti-201104140864006 arti-201006260032006
403 Forbidden