Todorić našao kupca za Ledo

U Agrokoru su u ponedjeljak demantirali da pregovaraju o prodaji Leda koprivničkoj Podravci za 260 milijuna eura.

20.3.2012.
9:50
VOYO logo

"Nije točna informacija da Ledo prodajemo Podravci, niti se o tome razgovaralo", poručili su u ponedjeljak iz koncerna Ivice Todorića. Demanti je uslijedio nakon što je Podravski list objavio da Agrokor za Ledo traži 260 milijuna eura ili oko dvije milijarde kuna.

"Ono što Podravka mora pod hitno napraviti je srediti proizvodni program i vidjeti na što će se fokusirati, jer pojedini programi nisu profitabilni i rade samo da se održi zaposlenost u kompaniji", kaže sugovornik Poslovnog dnevnika dobro upućen u poslovanje Podravke. On kaže da je u ovom trenutku prerano govoriti o Podravkinim akvizicijama, a ako do njih i dođe, sigurno neće biti velike poput Leda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U igri Unilever

No, Ivica Todorić, navodno, ipak ima kupca za Ledo, a šuška se da je to multinacionalka Unilever. Od nje, međutim, nije stigla potvrda o akviziciji.

I Nestle se interesirao za Ledo još devedesetih, pa je pitanje zanima li ih Ledo i danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Multinacionalke kupuju isključivo brend broj jedan na nekom tržištu ili eventualno snažni broj dva. Dakle, u slučaju prodaje Leda, interesa će sigurno biti. Upitno je hoće li kupci kojima je u fokusu interesa sladoled biti zainteresirani i za kupnju smrznute hrane i koliko je moguće u tom slučaju odvojeno prodavati ova dva segmenta kako bi se maksimirala cijena", smatra Željko Perić, konzultant i vlasnik tvrtke Caper.

260 milijuna eura je previše

Pojedini konzultanti ocjenjuju da je cijena od 260 milijuna eura za Ledo pretjerana. Navodno bi uz Ledo bio prodan i srbijanski Frikom, čiji se prihodi kreću oko 70 milijuna eura godišnje.

I dok o kupcu Leda nema službenih potvrda, ono što se zna je da je tvrtka itekako pripremljena za prodaju. Iz Leda je lani u prosincu potvrđeno da Agrokor kao vlasnik "razmatra različite opcije vezano za biznis sladoleda i smrznute hrane, koje eventualno mogu uključivati i prodaju".

Perić zaključuje da je Ledo vrlo snažan lokalni brand i uspješna kompanija s dobrim poslovnim rezultatima, pa u načelu ne bi trebao imati problema s interesom potencijalnih kupaca. Presudna je, kaže, očekivana cijena i mogućnost financiranja transakcije u ovim vremenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo