Prema istraživanju sarajevske tvrtke LRC, prihodi Binga lani su rasli za 42 posto, a Konzuma 22 posto. Ako se takav tijek nastavi i u 2016., Bingo će zasjesti na mjesto lidera maloprodajnih lanaca u BiH.
Da će slijed događaja bti takav pokazuje i podatak da se Bingo i ove godine širio, gradio i otvarao nove prodajne centre, dok je Konzum stagnirao, a neke prodavaonice čak i zatvarao. Osim toga, jedan od većih Konzuma u Sarajevu, onaj na Alipašinom polju, koji je izgorio u svibnju ove godine do danas nije obnovljen ni otvoren. Nije poznato ni postoje li planovi za to.
Uz te podatke važan je i onaj o dobiti koja kod Binga godinama raste i višestruko je veća od Konzumove. Primjerice, u 2014. Bingo je imao gotovo deset puta veću dobit od Konzuma i iznosila je 20 milijuna eura, u 2013. dobit im je bila oko 15 milijuna eura, a u 2012. nešto malo veća. Većom dobiti dakako imaju i veći prostor za ulaganja.