Tedeschi širi carstvo - kupio poznatu tvornicu hrane

Atlantic Grupa je potpisala ugovor o stopostotnom preuzimanju tvrtke Foodland d.o.o. sa sjedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, u naselju Igros.

12.11.2014.
13:49
VOYO logo

"U 2014. očekuje se ukupan promet ove kompanije od osam milijuna eura. Akvizicija prehrambene tvrtke s prepoznatljivim brendom 'Bakina tajna' i paletom proizvoda vrhunske kvalitete predstavlja pojačanje brendiranog asortimana Atlantic Grupe i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja. Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regije (zapadnoeuropsko, američko, australsko, rusko, japansko)", navodi se u priopćenju kompanije u vlasništvu Emila Tedeschija.

Strateški ulagač s vizijom

"Daljnji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahtijeva značajna ulaganja i iz tog smo razloga već dulje vrijeme o oblicima dokapitalizacije pregovarali s nizom potencijalnih partnera. Atlantic Grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sugovornik koji razumije prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrijednost brendova, serioznost i predanost pristupa našim proizvodima od ploda pa preko pažljive proizvodnje u najboljoj tradiciji naših baka i sve do pakiranja i police, koji razumije potrebu da se u njih ulaže i ima razvojnu viziju. U razgovorima smo dobili povjerenje da je riječ o strateškom ulagaču koji će znati dobro upravljati brendovima, razvijati portfelj i unaprijediti tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tijekom dubinskog snimanja i pregovora o kupnji, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sustavu Atlantica", objasnio je dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bakina tajna prepoznata u svijetu

"Proizvodi Foodlanda najbolji su ambasador kvalitete i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svijetu. Bakina tajna nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća – bilo divljih kupina, jagoda, drenka ili koprive, stopostotne sljedivosti i pripremljene na domaći način. Domaći ajvar su kao delikatesu prepoznali svjetski prehrambeni trgovački lanci poput švedskog Coop-a, australskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, te premium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švicarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay. Ovaj brend ima značajan razvojni potencijal u regiji i izvan nje, gdje već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definirana u našoj strategiji razvoja – širenje postojećeg brendiranog portfelja i internacionalizaciju", kazao je Emil Tedeschi.

Riječ je o tvrtki koja je utemeljena 1998. godine, a osnovna joj je djelatnost proizvodnja prirodne zdrave hrane. Proizvodni pogoni tvrtke smješteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Povrće i voće za proizvodnju je iz lokalnog uzgoja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo