TDR /

osvaja srpsko tržište

Tržišni udio TDR-a u Srbiji u protekle je tri godine porastao 49 posto i danas iznosi gotovo 10 posto, te svaki deseti potrošač u toj zemlji preferira rovinjskog proizvođača.

10.3.2010.
16:48
VOYO logo

U 2009. godini TDR je na srpskom tržištu ostvario prodaju veću od 1,6 milijardi komada cigareta, a prihodi ostvareni u Srbiji su prošle godine iznosili 20 milijuna eura.

TDR je vodeći proizvođač cigareta u jugoistočnoj Europi s prodajom većom od 12,5 milijardi cigareta godišnje i godišnjim prihodom koji premašuje 250 milijuna eura. Na cijelom području jugoistočne Europe drži lidersku poziciju s više od 25 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Početkom ove godine TDR je započeo gradnju tvornice u Iranu i širenje poslovanja na tržište jugozapadne Azije.

"Vodeći računa o našim potrošačima i gospodarskoj krizi, odlučili smo do daljnjega na štetu vlastitih prihoda i zarade zadržati postojeću razinu cijene našeg najznačajnijeg proizvoda, Ronhilla. Zbog novog sustava trošarina, u ovoj godini očekujemo smanjenje prihoda", izjavio je konferenciji za novinare u Beogradu predsjednik Uprave TDR-a, Davor Tomašković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene i porezi su još uvijek daleko ispod razine u EU zemljama što upućuje na nastavak povećanja poreznih opterećenja cigareta i u budućnosti, dodao je Tomašković.

Početkom ove godine u Srbiji su zbog promjene zakonske regulative porezna opterećenja na duhanske proizvode povećana za 10 posto u odnosu na 2009.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo