Slovenci su najbolji trgovci, a Crnogorci najlošiji. Rezultat je to istraživanja agencije Global Market Solution koja je prošloga ljeta pomoću tajnih kupaca ispitivala osnovne elemente kvalitete trgovačke usluge u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji te Makedoniji. Tajni kupci su obilazili benzinske crpke, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih tvrtki, turističko-ugostiteljske i objekte uslužnih djelatnosti te ispitivali kvalitetu usluga - pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda, kao i riječi zahvalnosti na posjeti.
Svi su najlošiji u nuđenju dodatnih proizvoda
Vodeće mjesto u istraživanju zauzela je Slovenija s rezultatom od 79 posto pri čemu je zabilježila rast od četri posto u odnosu na lani, piše B92. Na drugom mjestu je Srbija s rezultatom od 76 posto i povećanjem od tri posto u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. Treće mjesto pripada Hrvatskoj (71 posto), a Makedonija, uz porast od četiri posto u odnosu na prošlu godinu, zauzima četvrto mesto. BiH je zauzela pretposljednje mjesto s rezultatom 66 posto, dok je Crna Gora posljednja s rezultatom 58 posto ispunjenja traženja, što je 10 posto slabije u odnosu na prošlu godinu.
Svi su trgovci najlošiji u nuđenju dodatnih proizvoda.
B92/Danas.hr