Otkrili što trgovcima donosi bolju zaradu

Globalna analiza konzultantske kuće A.T. Kearney pokazala je kako se poslovanje današnjih trgovina temelji na riječi 'svježe'.

17.12.2012.
13:53
VOYO logo

Kako je pokazala analiza spomenute tvrtke, poboljšanjem programa svježih namirnica, trgovcima se pruža prilika za povećanje neto marže od 2 do 12 posto, prenosi portal jatrgovac.com.

Naime, analiza je pokazala da grupa svježih namirnica u zapadnoj Europi predstavlja 50% ukupnih prihoda trgovaca. Posebno se pokazalo važnim i koliko su i kako ove namirnice izložene u trgovinama, odnosno pokazalo se važnim da odjel svježe hrane bude atraktivnije i upadljivije dizajniran.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi privukli i zadržali željene potrošače, neki su se trgovci fokusirali na raznovrsne ponude svježih namirnica, od voća i povrća, do delikatesa i zdravo pripremljene hrane i mliječnih proizvoda, pa sve do posebnih vrsta svježe morske hrane. No, ni ponudu svježih namirnica nije lako organizirati: pokazalo se da trgovci najčešće imaju problema sa složenom strukturom lanca dobavljača koji su specifični za kategoriju svježe hrane, te sa čestim promjenama u cijenama robe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo