
Sve je više zaplijenjenih vozila kupljenih na leasing

Kaotično stanje u državi u velikoj se mjeri prenijelo na autoindustriju.
Naime, kako piše
Ipak, iz leasing kuća ističu da zapljena automobila nije dramatična kako zvuči, budući da u čak 70 posto slučajeva vlasnik dobrovoljno dolazi kod njih i vraća automobil koji više ne može otplaćivati. Iako nema pravila, popis oduzetih automobila predvode skuplji i luksuzniji modeli čije mjesečne rate izlaze iz normalnih okvira.
Za ratu leasinga do 2000 kuna mnogi će klijenti još negdje izvući novac, no kada taj iznos dolazi do peteroznamenkaste brojke, problem postaje veći i zamršeniji, piše
No, problem s oduzetim automobilima prepoznali su i novi potencijalni kupci koji u direktnom kontaktu s leasing kućama ili na licitacijama mogu osjetno profitirati. Zaplijenjena vozila obično su stara dvije do tri godine, zbog čega je cijena znatno niža, ali im je tvornička garancija aktivna.
"Cijene vraćenih automobila formiraju se prema tržišnoj vrijednosti vozila, na temelju procjene sudskih vještaka za promet. Prvo sudski vještaci naprave procjenu vraćenog automobila. Na temelju njihove procjene mi formiramo prijedlog cijene, dok zadnju riječ uvijek ima leasing društvo koje na kraju blagoslovi prijedlog ili korigira cijenu", objašnjavaju u Tehničko-remontnom centru Zagreb (TRCZ).
Što se samih licitacija tiče, kažu u TRCZ-u, na njima se tijekom godine proda oko 600 automobila.
arti-201005050094006 arti-201004190095006 arti-201004120043006








403 Forbidden


