Što će privatizacija autocesta stvarno značiti?

Država će i nakon monetizacije morati vraćati kredite, održavanje, a time i razina sigurnosti će pasti, kamioni 'pobjeći' na lokalne ceste, a cestarine će poskupiti...

24.3.2014.
10:17
VOYO logo

Hrvatska svoje autoceste nije gradila kao komercijalni, nego razvojni projekt i stoga one ne smiju u monetizaciju. Rješenje je da se društva koja njima upravljaju restrukturiraju. Osnovna je to poruka javne tribine o sudbini hrvatskih autocesta koju je u subotu u Osijeku organizirala Hrvatsko socijalno-liberalna stranka.

Aleksandar Čaklović, bivši ravnatelj bivše Hrvatske uprave za ceste, istaknuo je da ako se ceste i daju u koncesiju na 50 godina, državi ostaje obveza vraćanja četiri milijarde eura kreditnih obveza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Željko Marušić, s Fakulteta prometnih znanosti, upozorava kako je monetizacija pitanje i sigurnosti nacionalnog prometa, jer smatra da će koncesionar "održavanje prometnica smanjiti na zakonski dopušteni minimum, te da će s autocesta 'protjerati' kamione" koji će onda predstavljati opasnost na lokalnim cestama.

Mijat Stanić, predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata i član Savjeta za monetizaciju, naglasio je da davanje autocesta u zakup koncesionaru daje za pravo česta poskupljenja cestarine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://www.glas-slavonije.hr/230033/1/Privatni-vlasnik-bio-bi-jos-losiji-od-drzave

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo