Stigao novi certifikat koji nagrađuje samo kvalitetu!

Dok općepriznati Best Buy Award nagrađuje omjer cijene i kvalitete, novi certifikat QUDAL u potpunosti eliminira faktor cijene, ali i nekih drugih sekundarnih elemenata (snagu brenda i sl.

7.10.2011.
11:18
VOYO logo

U predsjedničkom apartmanu hotela The Regent Esplanade predstavljen je novi, jedinstveni projekt prepoznavanja, certificiranja i nagrađivanja proizvoda i usluga vrhunske kvalitete – QUDAL.

Riječ je o skraćenici riječi QUality meDAL, budući da je u pitanju certifikat koji se oslanja isključivo na parametar kvalitete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

QUDAL je nastavak uspješnog certifikacijskog programa Best Buy Award kojim se nagrađuje najbolji omjer cijene i kvalitete, a obje nagrade razvila je hrvatska tvrtka Axios, uz pomoć međunarodne organizacije PWC PricewaterhouseCoopers i stručnjaka iz zagrebačkog odvjetničkog društva Vukmir & Associates, koji su odigrali ključnu ulogu kad je riječ o pitanjima vezanima uz domaću i posebice međunarodnu zaštitu intelektualnog vlasništva.

Inzistirajte na kvaliteti!

Dok u Hrvatskoj općepriznati Best Buy Award nagrađuje omjer cijene i kvalitete, novi certifikat QUDAL u potpunosti eliminira faktor cijene, ali i nekih drugih sekundarnih elemenata (snagu brenda i sl.), oslanjajući se se na samu supstancu – na kvalitetu proizvoda, odnosno usluge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sa željom da kupcima ponude proizvode što niže cijene, proizvođači danas vrlo često žrtvuju kvalitetu. Programom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača na važnost kvalitete i pravo svakog kupca da zahtijeva vrhunsku kvalitetu na tržištu – upravo sada u vrijeme recesije", naglasio je na predstavljanju Robert Slavečki, jedan od idejnih tvoraca programa QUDAL i vlasnik hrvatskih i međunarodnih intelektualnih prava vezanih uz projekt QUDAL.

U Axiosu ističu i da se na ovaj način proizvođačima šalje jasna poruka da jedino kvalitetom mogu zadržati postojeće kupce i prigrliti nove, jer niska cijena i ulaganje u njezinu promociju mogu samo kratkoročno mogu privući kupce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko će dobiti QUDAL?

Fokusirat ćemo se na širenje Best Buy Awarda na zemlje šire regije, poput Slovenije, Srbije, Slovačke, Češke, Bugarske, Rumunjske, a kasnije i na druge CEE zemlje Medalja QUDAL dodjeljivat će se onim proizvodima i uslugama koji potrošaču nude najveću razinu kvalitete, na osnovi znanstvenih tržišnih istraživanja prema provjerenoj metodi DEEPMA.

Metoda DEEPMA (Deep Mind Awareness) razvijena je u suradnji tvrtke Axios i međunarodne konzultantske kuće PWC (PricewaterhouseCoopers), kojom se kod ispitivanja izbjegava navođenje najpopularnijih (tzv. Top of Mind) brendova, odnosno da se što je više moguće eliminira snaga i popularnost brenda te ispitaju stvarne kvalitete samog proizvoda ili usluge. Prvo istraživanje na nacionalno-reprezentativnom uzorku potrošača metodom QUDAL – Quality – DEEPMA provela je u Hrvatskoj tijekom mjeseca rujna 2011. renomirana međunarodna istraživačka kuća GfK na više od 200 različitih komercijalnih i nekomercijalnih kategorija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ovome trenutku, rezultati istraživanja obrađuju se u GfK Centru za istraživanje tržišta u Zagrebu i uskoro će biti dostupni javnosti.

Best Buy Award kreće u osvajanje novih tržišta

A nakon iznimno uspješnog pilot-programa certifikata Best Buy Award u Hrvatskoj tijekom 2010. i 2011. godine, projekt kreće u osvajanje inozemnih tržišta šire regije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, u proteklih 20 mjeseci certifikat Best Buy Award dodijeljen je proizvodima i uslugama nekoliko desetaka domaćih i međunarodnih kompanija. Provedeno je tržišno istraživanje u više od tri stotine kategorija i potkategorija iz raznih gospodarskih grana.

O iznimnom uspjehu certifikata Best Buy Award na domaćem tržištu dovoljno govori činjenica da 64% hrvatskih građana, prema nezavisnom istraživanju, tvrdi da bi radije kupilo proizvod ili uslugu koja nosi certifikat Best Buy Award.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

20 zemalja

Kako je najavila tvrtka Axios, nakon osvajanja domaćeg tržišta, novi cilj je hrvatski projekt Best Buy Award do 2015. godine proširiti na još dvadeset zemalja – primarno na području Srednje i Istočne Europe te Bliskog istoka, čime bi Best Buy Award postao prvi hrvatski proizvod ove vrste koji je zaživio na međunarodnim tržištima.

Prema riječima Roberta Slavečkog, jednog od idejnih kreatora projekta Best Buy Award, upiti za pokretanje certifikata Best Buy Award već duže vrijeme dolaze iz inozemstva. "Istina je da nas često kontaktiraju iz susjednih zemalja, koliko tvrtke koje bi željele certifikaciju Best Buy Award, toliko i nezavisne certifikacijske kuće koje bi voljele program Best Buy Award dovesti u svoje zemlje. Bila bi šteta ne iskoristiti sada takvu priliku", zaključuje Robert Slavečki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U naredne dvije godine, fokusirat ćemo se na širenje Best Buy Awarda na zemlje šire regije, poput Slovenije, Srbije, Slovačke, Češke, Bugarske, Rumunjske, a kasnije i na druge CEE zemlje, kao što su Estonija, Litva, Ukrajina, Rusija, Turska, Poljska i dr.", naglasila je Mirjana S. Pelaić, direktorica tvrtke Axios i glavna osoba iza programa Best Buy Award.

Vezani članci:

arti-201002230435006 arti-201005050891006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo