Sok hrvatskog voćara na policama europskih Metroa

Frane Ivković, naš najveći privatni voćar, u liniju za proizvodnju 100-postotnog voćnog soka uložio je oko tri milijuna kuna.

22.4.2010.
11:43
VOYO logo

Hektar nasada jabuke i 30 je puta dohodovniji od hektara pšenice, ali domaća proizvodnja jabuka pokriva svega 50 posto hrvatskih potreba i još je mnogo potencijala za njezin intenzivniji uzgoj!

Frane Ivković, agronom i naš najveći privatni voćar, jabukama je tako odlučio dati dodanu vrijednost uloživši oko tri milijuna kuna u liniju za proizvodnju 100-postotnog prirodnog voćnog soka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dnevno se u Hrvatskoj proda i 1000 litara, a kako recesije za taj hrvatski brend, koji nosi i HGK-ov znak Hrvatska kvaliteta, očito nema, Ivković će, tvrdi, u ovoj godini proizvodnju povećati za 50 posto, piše Večernji list.

U četiri godine poslovanja prodaja je porasla 70 posto, a samo u odnosu na proteklu godinu 40 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najsuvremeniju svjetsku tehnologiju uvezao je iz Njemačke i Hrvatska je druga država u Europi koja jabučni sok bez ikakvih aditiva, konzervansa ili šećera proizvodi zatvorenim sustavom u kojemu se jabuke melju i prešaju i na kraju dobiva sok vakumiran u vrećicama od pet litara s pipom te pakira u kartonsku ambalažu sa znakom njegova Voćarskog centra Ivković.

Ivković se isprva teško probijao do polica trgovačkih lanaca, da bi mu, konačno, prije nekoliko godina vrata prvi – i to besplatno – otvorio Metro Cash&Carry. Ovih dana, doznaje Večernjak, u pregovorima je o proizvodnji soka od jabuke za sve europske trgovine Metroa - pod trgovačkom robnom markom tog lanca. U međuvremenu su mu otvorena i vrata Gavrilovićeve Dione, upravo i Mercatora, a nada se i dogovoru s Intersparom ili Konzumom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo