SMS kao brend ima pozitivnu percepciju kod hrvatskih potrošača, potvrdio je Miroslav Vitković, predsjednik Uprave Podravke, pozivajući se na istraživanje domaćeg tržišta i raspoloženje kupaca koje je Podravka testirala.
Istraživanje je pokazalo da kupci preferiraju SMS zbog kvalitete i okusa. Usprkos aferi Spice i višemjesečnoj istrazi, proizvodi pod znakom SMS-a i dalje imaju pozitivan imidž.
Taj podatak je jako važan koprivničkoj prehrambenoj industriji, potvrdio je Vitković u razgovoru za Poslovni dnevnik.
"Naš novi SMS-ov brend uvrštavamo u Podravkin portfelj intelektualnog vlasništva. Proizvodnja pod tim znakom općenito se uklapa u poslovnu strategiju i razvoj u mediteranskom segmentu proizvodnje. Odluka gdje će biti smještena proizvodnja maslinovog ulja nije donesena jer postoji niz varijanti, a razgovarali smo o suradnji i s predstavnicima Trentona", kaže Vitković.
Makar za Podravku nije sporan povratak SMS-a, novi proizvodi iz mediteranskog asortimana nisu ušli u njezin plan prihoda poslovanja u 2010. godini. Za to su, prema Vitkoviću, ključni rezultati analiza tržišta u regiji i rješenje koje će izabrati za proizvodnju.
Vitković otkriva da bi, kako pokazuju preliminarne procjene, za glavno tržište Hrvatske te ona u regiji u prvoj godini prodaje proizvoda pod SMS-ovim brendom Podravka ostvarila više od 20 milijuna kuna prihoda.
U idućim godinama plan je još ambiciozniji jer se računa i na ostale brendove SMS-a koje Podravka, čini se, kani preuzeti u dogovoru s vjerovnicima SMS-a i stečajnom upravom.
"Nama nije u interesu, ako taj brend hoćemo kvalitetno razvijati, ostati samo na ulju i maslinama. U razradi je marketinška strategija vezana uz razvoj tog brenda i druge asortimanske mogućnosti. No jako smo oprezni zbog interesa vjerovnika i želimo da sve bude prema pravilima struke", zaključuje šef Podravkine Uprave Miroslav Vitković.
Prethodni članci:
arti-201003010625006 arti-201002160356006