Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
SMS /

jači od svih afera - donosi Podravci 20 mil kn više

Istraživanje domaćeg tržišta pokazalo je da kupci preferiraju SMS zbog kvalitete i okusa, a taj podatak je Podravci razlog više da preuzmu još neke SMS-ove brendove.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

SMS kao brend ima pozitivnu percepciju kod hrvatskih potrošača, potvrdio je Miroslav Vitković, predsjednik Uprave Podravke, pozivajući se na istraživanje domaćeg tržišta i raspoloženje kupaca koje je Podravka testirala.

Istraživanje je pokazalo da kupci preferiraju SMS zbog kvalitete i okusa. Usprkos aferi Spice i višemjesečnoj istrazi, proizvodi pod znakom SMS-a i dalje imaju pozitivan imidž.

Taj podatak je jako važan koprivničkoj prehrambenoj industriji, potvrdio je Vitković u razgovoru za Poslovni dnevnik.

"Naš novi SMS-ov brend uvrštavamo u Podravkin portfelj intelektualnog vlasništva. Proizvodnja pod tim znakom općenito se uklapa u poslovnu strategiju i razvoj u mediteranskom segmentu proizvodnje. Odluka gdje će biti smještena proizvodnja maslinovog ulja nije donesena jer postoji niz varijanti, a razgovarali smo o suradnji i s predstavnicima Trentona", kaže Vitković.

Makar za Podravku nije sporan povratak SMS-a, novi proizvodi iz mediteranskog asortimana nisu ušli u njezin plan prihoda poslovanja u 2010. godini. Za to su, prema Vitkoviću, ključni rezultati analiza tržišta u regiji i rješenje koje će izabrati za proizvodnju.

Vitković otkriva da bi, kako pokazuju preliminarne procjene, za glavno tržište Hrvatske te ona u regiji u prvoj godini prodaje proizvoda pod SMS-ovim brendom Podravka ostvarila više od 20 milijuna kuna prihoda.

U idućim godinama plan je još ambiciozniji jer se računa i na ostale brendove SMS-a koje Podravka, čini se, kani preuzeti u dogovoru s vjerovnicima SMS-a i stečajnom upravom.

"Nama nije u interesu, ako taj brend hoćemo kvalitetno razvijati, ostati samo na ulju i maslinama. U razradi je marketinška strategija vezana uz razvoj tog brenda i druge asortimanske mogućnosti. No jako smo oprezni zbog interesa vjerovnika i želimo da sve bude prema pravilima struke", zaključuje šef Podravkine Uprave Miroslav Vitković.

Prethodni članci:

arti-201003010625006 arti-201002160356006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike