Nestle i Starbucks se udružuju u 'globalni savez kave'. Pod dogovorom tih dviju tvrtki, Nestle će platiti 7.2 milijarde dolara za stavljanje na tržište, prodaju i distribuciju Starbucksovih proizvoda diljem svijeta, priopćeno je danas, javlja CNN.
Nestle već ima značajnu prisutnost u poslovanju s poznatim brendovima kave kao što su Nescafe i Nespresso. Sada na svoj popis dodaje i Starbucksove kave i čajeve. U taj dogovor spadaju jedino Starbucksovi pakirani proizvodi koji se prodaju izvan trgovina u SAD-u, a dogovor ne uključuje njihove svježe sokove, kave ili čajeve.
'Ovaj će dogovor dovesti Starbucks iskustvo u domove milijuna ljudi diljem svijeta', rekao je direktor Starbucksa Kevin Johnson.
Još je potrebno odobrenje regulatora, a očekuje se da će cijeli dogovor biti finaliziran na ljeto ili u ranu jesen. Dogovor predviđa i da će se oko 500 Starbucksovih zaposlenika pridružiti Nestleu. Starbucksovi pakirani proizvodi godišnje generiraju prihode od oko dvije milijarde dolara.