Naime, Ivan K. je 2010. godine odlučio uvesti internet u stan. Budući da je doznao da će nekoliko dana biti van grada, zamolio je majstore da u stan dođu za par dana kad se on vrati u Zagreb, jer je njegov sin psihički bolesnik i ne može ništa potpisati. No, majstori ga nisu poslušali.
"Provukli su žice i dali Nenadu da potpiše neke papire. Kad sam se vratio i vidio modem u stanu, skrušeno mi je priznao da su mu dali neke papire. Pokušao sam kod operatera doznati što je uopće potpisao, ali u tome nisam uspio", ispričao je otac za Jutarnji list.
Problem je u opremi
Računi su počeli stizati, a Ivan ih je plaćao jer je njegovog sina internet beskrajno veselio. No, u srpnju prošle godine Nenad je preminuo, a Ivan je to javio operateru sa zahtjevom da se ugovor raskine. Zatražili su da im pošalje smrtni list, a kada je to napravio, tvrdi da su se prestali javljati.
"Prestao sam plaćati, a sad su mi javili da će pokrenuti ovrhu. Protuzakonito su sklopili ugovor s mojim sinom, koji je već šest mjeseci mrtav, a računi i dalje dolaze. Na njima piše da je riječ o opremi koju moram vratiti, no kad god nazovem službu za korisnike, prespajaju me jedni drugima i nitko mi ništa ne govori", kaže otac.
U kompaniji pak tvrde da računi dolaze za opremu i da će se, kad ona bude vraćena, situacija riješiti.