Oni upućeni u rad komercijalnih TV kuća kažu da su tri mjeseca emitiranja Big Brothera osigurala RTL-u odličnu zaradu od reklama, a zadovoljni su zasigurno i producenti iz beogradskog Emotiona.
Nataša Roksandić, glasnogovornica RTL Televizije, potvrdila je cjenik oglašavanja na RTL-u, kazavši da su podaci dostupni i na njihovim web-stranicama. "Cijena jedne sekunde u terminu dnevne emisije Big Brothera radnim danom i tjedne emisije uživo nedjeljom iznosi 3.610 kuna. Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)", kazala je Roksandić za Slobodnu Dalmaciju.
Oglašivačima je bilo omogućeno reklamiranje u dva bloka od po šest minuta u dnevnim jednosatnim emisijama, a nedjeljom i kroz više njih s obzirom da Big Brother izdanja uživo traju dva i pol sata. Trajanje reklamnih blokova definirano je Zakonom o elektroničkim medijima od ukupno 12 minuta po satu, no na RTL-u nisu htjeli precizirati koliko u prosjeku traju BB reklamni blokovi, kao ni koliko ih je bilo u slučaju live emisija, a koliko za emitiranja dnevnih pregleda.
Ipak, na RTL-u ne kriju zadovoljstvo i gledanošću i zaradom od oglašivača u ovoj Big Brother sezoni, kojoj valja pribrojiti i novac uprihođen od tjednih telefonskih glasanja publike. Sretne su i TV kuće u regiji i producenti Emotiona, a jedini koji će 'izvisiti' jesu - natjecatelji.
Naime, stanari kuće na beogradskom Košutnjaku će, izuzme li se pobjednik, na računima vidjeti tek mrvice. Navodno im svaki tjedan života pred brojnim kamerama u BB zdanju donosi tek oko tisuću kuna!
Vezani članak:
arti-201103310482006