Deset izraza koje pod hitno moramo izbaciti iz molbe za posao
Jeste li vi možda jedan 'kreativan' i 'efikasan' kandidat za posao za koji ste se upravo prijavili za posao?
'Kreativan' je riječ koja se bez konkurencije najčešće koristi na svim poslovnim profilima čak 187 milijuna korisnika društvene mreže LinkedIn. Ono što je još gore vezano za tu riječ je činjenica da joj je to već druga godina za redom da je pobijedila na listi najčešće korištenih riječi.
Slijede je izrazi "organiziran", "efikasan", "motiviran", "bogatog iskustva", "rezultati rada", "inovativan", "odgovoran", "analitičan" i "rješava probleme".
Lani su na mjestu "odgovornog" i "analitičnog" stajali izrazi "dinamičan" i "vješt u komunikaciji".
Kriza životopisa
Upravo su ovim riječima, prema pisanju
Nitko ne tvrdi da je to lak zadatak, jer se te riječi nisu bez razloga pojavile u rezimeima. Zato nije na odmet primijeniti neke druge metode kod traženja posla. Primjerice, prijavljivanje na posao čim se natječaj objavi. Ili snimanje dobro osmišljenog video priloga kojim ćete na istinski kreativan način predstaviti sebe u najboljem svjetlu.
403 Forbidden