Deset izraza koje pod hitno moramo izbaciti iz molbe za posao

Jeste li vi možda jedan 'kreativan' i 'efikasan' kandidat za posao za koji ste se upravo prijavili za posao?

7.12.2012.
16:35
VOYO logo

'Kreativan' je riječ koja se bez konkurencije najčešće koristi na svim poslovnim profilima čak 187 milijuna korisnika društvene mreže LinkedIn. Ono što je još gore vezano za tu riječ je činjenica da joj je to već druga godina za redom da je pobijedila na listi najčešće korištenih riječi.

Slijede je izrazi "organiziran", "efikasan", "motiviran", "bogatog iskustva", "rezultati rada", "inovativan", "odgovoran", "analitičan" i "rješava probleme".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lani su na mjestu "odgovornog" i "analitičnog" stajali izrazi "dinamičan" i "vješt u komunikaciji".

Kriza životopisa

Upravo su ovim riječima, prema pisanju Huffington Posta, krcati životopisi diljem svijeta, što znači da ih treba vješto zamijeniti ako vam je zbilja stalo do posla i želite pokazati vlastitu kreativnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nitko ne tvrdi da je to lak zadatak, jer se te riječi nisu bez razloga pojavile u rezimeima. Zato nije na odmet primijeniti neke druge metode kod traženja posla. Primjerice, prijavljivanje na posao čim se natječaj objavi. Ili snimanje dobro osmišljenog video priloga kojim ćete na istinski kreativan način predstaviti sebe u najboljem svjetlu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo