Rast dobiti Atlantic Grupe 24 posto

Atlantic Grupa je lani ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na godinu ranije, dok je dobit iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna.

23.2.2010.
18:16
VOYO logo

Atlantic Grupa je 2009. godinu zaključila s iznimnim poslovnim rezultatima, povećavši neto dobit u odnosu na prethodnu godinu za 24 posto na iznos od 97,3 milijuna kuna, objavila je ta kompanija u utorak na internetskim stranicama Zagrebačke burze, prenosi portal bankamagazine.hr.

Kompanija je ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, dok je dobit iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od skoro šest posto, smanjene osobne potrošnje od oko osam posto te smanjenog raspoloživog dohotka stanovništva uslijed povećanih fiskalnih nameta kao i smanjene turističke potrošnje. Ovakav rast zahvaljujemo činjenici da smo u protekloj godini napravili niz proizvodnih iskoraka, prvenstveno s Cedevitom GO!, sklopili niz partnerstava od kojih se izdvajaju ona s Ferrerom, Karolinom i ljekarnama Dvoržak, te širili kanale distribucije“ objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

"Očekujemo da će makroekonomsko okruženje u 2010. godini biti još izazovnije za realni sektor, te će razborito upravljanje rizicima uz daljnje poticanje inovativnosti biti imperativ u prevladavanju nepovoljne gospodarske situacije. Sa stajališta Atlantic Grupe i u tekućoj godini možemo očekivati dobre rezultate jer kao i do sada rast Atlantica ovisi prvenstveno o radu i trudu svih zaposlenika i održanju kvalitetne suradnje s partnerima“, komentirao je dodatno Tedeschi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Protekla godina startala je uspješnim lansiranjem Cedevite GO!, zatim suradnja s Nestléom u HoReCa kanalu, preuzimanje distribucije poznatog hrvatskog proizvođača keksa i slanog snacka Karoline kao i početak distribucije Ferrerovog asortimana na području Slovenije, piše bankamagazine.hr.

Atlanticov ljekarnički lanac Farmacia strateškim ugovorom s ljekarničkom ustanovom Dvoržak narastao je za 12 novih ljekarna. U kupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta s 40 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 138 posto, ostvaren u Srbiji s 32 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 41 posto, Atlantic Farmacia s 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6 posto prodaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo