Radi se strateškom projektu od javnog značaja za RH i do sada najvećem infrastrukturnom željezničkom projektu koji sufinancira EU. Ovo je ujedno i najveći projekt EU fondova u Hrvatskoj.
Procijenjena vrijednost radova iznosila je 1,278 milijardi kuna, dok je procjena ukupne vrijednosti projekta koji osim radova obuhvaća i troškove nadzora nad izvođenjem radova, troškove rješavanja imovinsko-pravnih poslova te troškove nepredviđenih radova iznosila 1,517 milijardi kuna (198 milijuna eura).
Veliki interes
Poziv za nadmetanje objavljen je 3. srpnja ove godine, a interes je bio velik. Na natječaj je pristiglo šest ponuda, a čak 50% ponuda kretalo se u okvirima procijenjene vrijednosti projekta.
Temeljem sveobuhvatne analize i uz primjenu svih kriterija postupka javne nabave izabrana je cjenovno najprihvatljivija ponuda.
Potpisivanje ugovora za radove uslijediti će nakon što, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, odluka o odabiru postane izvršna.
Završetak radova planiran je u rujnu 2019. godine
Radovi na rekonstrukciji postojećega i izgradnji drugoga kolosijeka na dionici pruge od Dugog Sela do Križevaca trebali bi krenuti početkom 2016. godine, a završetak radova planiran je u rujnu 2019. godine, javljaju iz HŽ Infrastrukture.
Tvrtka Dalekovod objavila je na stranicama Zagrebačke burze kako je kao član zajednice ponuditelja sudjelovala u postupku javne nabave radova na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci.
Njihova ponuda odabrana je kao valjana s najnižom cijenom. Radove će provesti Dalekovod, DIV i Zagreb-montaža d.o.o..