"Nije riječ o tako velikoj svoti, ali bili smo u plusu 10.000 kuna. Kad pogledamo da smo do jučer bili 100 milijuna kn u gubitku, onda je ovo sada dobar znak. Nadamo se da će se taj trend nastaviti", kazao je za Danas.hr Hrvoje Prpić.
Pojasnio je kako je da bi spasio HG Spot morao srezati mnoge troškove, ali i osmisliti brojne zanimljivosti, koje će rezultirati pozitivnim poslovanjem.
Dodao je da su otvorili prizemlje i 1. kat zgrade na zagrebačkim Utrinama, uveli 15-tak "hot spotova", a od novina je naveo kako je ljude vjerojatno privuklo to što se kupovina može obavljati uz kavu, te što predstavljaju brojne nove proizvode (poput iPad-a), koji još nisu došli na hrvatsko tržište.
"Vjerujem da su novine, koje smo uveli, upalile kod građana", zaključio je Prpić.
Prethodni članci:
arti-201005270372006 arti-201003020554006