Prije šest godina bez kune su krenuli u posao, sada imaju posla preko glave i svjetsko priznanje

Prije nekoliko godina dvojica mladića bez ikakve financijsku potpore roditelja ili bogatih rođaka iz Amerike osnovali su riječki Surf'n'Fries.

7.1.2015.
9:22
VOYO logo

"Odabrani ste između 38 zemalja svijeta i više od 300 franšiza diljem svijeta zahvaljujući vašoj kreativnosti, predanom radu i poduzetničkom duhu", stoji u priopćenju koje je suvlasnik Surfa Andrija Čolak dobio na Badnjak od IFA-e (Inernational franshize association), a riječ je o najvećoj udruzi franšizera na svijetu koja je osnovana 60-ih godina prošloga stoljeća u Chicagu, piše Novi list.

Idu u Las Vegas po nagradu

"Sve je počelo tako da me kontaktirala predsjednica Udruge hrvatskih franšizera Ljiljana Kukec i predložila mi da se prijavim na ovo natjecanje. Poslao sam IFA-i svu dokumentaciju o Surf'n'Friesu, brošure, video, povijesne podatke, sve o našim poslovnicama i tehnologiji. I lijepa vijest o pobjedi obradovala me na Badnjak. Dodjela nagrade je 15. veljače u Las Vegasu, meni i mom poslovnom partneru Denisu Poliću pokrit će troškove za putovanje u Las Vegas, a nama će putovanje tamo značiti veliku priliku za prezentaciju Surf'n'Fries brenda američkim investitorima, što mi je godinama bilo u planu", kazao je Andrija Čolak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

On i njegov partner Denis Polić otvorili su više od 40 prodajnih mjesta Surf'n'Friesa u Europi i Aziji. Dakako, riječ je o franšizama u kojima je zaposleno 400 ljudi. Desetog ovoga mjeseca otvaraju franšizu u Vijetnamu, a u posljednja dva mjeseca otvorili su prodajna mjesta u Skopju, Münchenu, Podgorici i Budimpešti.

Sjeli u avion i otišli u Ameriku po ideju

Surf'n'Fries osnovan 2009. godine, s prvim dućanom u Rijeci i najuspješnija je hrvatska franšiza. Surf'n'Fries je prepoznatljiv po ambalaži za koju je međunarodno priznat patent i prvi u svijetu uveo je tehnologiju pomoću koje priprema pomfrit bez kapi ulja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Upiti za druge strane zemlje i dalje dolaze, trenutno imamo oko 600 upita iz stranih zemalja. U pregovorima smo za Italiju i Dubai te aktivno radimo na lansiranju branda u SAD-u", najavljuje Čolak.

Ideju za pržene krumpiriće dobili su u Americi. Naprosto su 2008. godine sjeli u avion i otišli u Ameriku po ideju, koja im se, naposlijetku, isplatila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Kreativni-i-poduzetni-Surf-n-Fries-najveca-nada-nove-generacije-fransizera

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo