Zašarajte u svom rokovniku datum 14. studeni kada ćete biti u Hypo centru, a prije toga se prijavite se na konferenciju. Budite brzi zauzeti svoje mjesto jer se broj praznih stolaca smanjuje iz dana u dan. Studente očekuju simbolične cijene kotizacija.
Nastup na konferenciji
Ako ste odvažniji i ne želite sjediti u publici, već im želite prenijeti svoja najnovija znanja i iskustva iz područja mobile, social i design te promovirati svoju tvrtku pred velikim auditorijem, zakupite svoju minutažu predavanja ili izlagačko mjesto.
Web::Edukacije 2. dana – optimizacija, mjerenje i oglašavanje
Za 15.11. eminentni stručnjaci, Miroslav Varga, Damir Podhorski i Siniša Gavrilović, pripremili su 3 SUPER edukacije za one koji troše previše na kampanje, a znaju da mogu manje samo nikako ne uspjevaju, za one koji nisu imali dovoljno uspjeha u online marketingu, a vjeruju u sebe, za one koji se žele dokazati pred šefovima s novim online marketinškim idejama.
To su edukacije: 'Super Analytics', 'Super AdWords' i 'Super SEO' koje će se održati u malim grupama gdje se predavači svakom polazniku posvećuju individualno. Prijavite se odmah jer se grupe sastoje od maksimalno 7 polaznika.
Masterweb natječaj
Ne propustite priliku prijaviti se popunjavanjem ovog obrasca do 30.10. za Masterweb natječaj jer na konferenciji slijedi proglašenje pobjednika za najbolji stvaralački i izvedbeni dojam marketinške online kampanje u kategoriji 'Web marketing kampanja 2013'.
Stručan žiri čine web stručnjaci i dosadašnji dobitnici Masterweb nagrada koji vas pozivaju da budete hrabri i odvažni i da sudjelujete slanjem svojih radova.