"Prvi korak prema repozicioniranju smo napravili", kazao je Hrvoje Prpić.
Prpić je objasnio da je u kreiranju nove web stranice insipiracija bila Apple.
"Preko stranice spojit ćemo sve dobavljače u jednu točku, pa ćete sve što ima veze sa strujom moći kupiti preko nas", najavio je Prpić, dodajući da je riječ i početnoj fazi nakon koje slijedi ujedinjenje svih uvoznika u jedan prodajni kanal – HGSpotovu web stranicu, piše SEEbiz.
Tvrtka nudi svojih šest tisuća proizvoda, a cilj im je napraviti objedinjenu ponudu za čak 40 tisuća njih. Cilj je napraviti bazu koja će objediniti stanje na skladištu svih dobavljača i uvoznika na tržištu.
"Zbog tromosti tvrtki proizvod nećete moći dobiti kroz sat vremena, već kroz dva dana", istaknuo je Prpić.
Nudit će se i mogućnost usporedbe dvaju ili više interesantnih proizvoda.
Zbog nepovjerljivosti kupaca prema online kupovini HG Spot je organizirao pozivni centar na kojeg se mogu obratiti kupci sa svim pitanjima i narudžbama.
Mjesto pod suncem HG Spot će tražiti s motom Point of inspiration.
Zvonimir Pavlek, poznat po mnogim brandovima poput Čokolina, u ulozi voditelja tima za repozicioniranje HG Spot-a istaknuo je da su ga inspirirali entuzijasti koje je zatekao u tvrtki.
Logo HGSpota mijenja boju u, kako je naziva Pavlek, ozbiljnu i kraljevsku ljubičastu boju, koja simbolizira radost i razigranost.