Preko online HGSpota do svega što ima veze sa strujom

Hrvoje Prpić, savjetnik Uprave HG Spot-a, predstavio je novi vizualni identitet kompanije i novu web stranicu preko koje se može pretražiti i kupiti 11 tisuća proizvoda.

2.3.2010.
16:49
VOYO logo

"Prvi korak prema repozicioniranju smo napravili", kazao je Hrvoje Prpić.

Prpić je objasnio da je u kreiranju nove web stranice insipiracija bila Apple.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Preko stranice spojit ćemo sve dobavljače u jednu točku, pa ćete sve što ima veze sa strujom moći kupiti preko nas", najavio je Prpić, dodajući da je riječ i početnoj fazi nakon koje slijedi ujedinjenje svih uvoznika u jedan prodajni kanal – HGSpotovu web stranicu, piše SEEbiz.

Tvrtka nudi svojih šest tisuća proizvoda, a cilj im je napraviti objedinjenu ponudu za čak 40 tisuća njih. Cilj je napraviti bazu koja će objediniti stanje na skladištu svih dobavljača i uvoznika na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zbog tromosti tvrtki proizvod nećete moći dobiti kroz sat vremena, već kroz dva dana", istaknuo je Prpić.

Nudit će se i mogućnost usporedbe dvaju ili više interesantnih proizvoda.

Zbog nepovjerljivosti kupaca prema online kupovini HG Spot je organizirao pozivni centar na kojeg se mogu obratiti kupci sa svim pitanjima i narudžbama.

Mjesto pod suncem HG Spot će tražiti s motom Point of inspiration.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zvonimir Pavlek, poznat po mnogim brandovima poput Čokolina, u ulozi voditelja tima za repozicioniranje HG Spot-a istaknuo je da su ga inspirirali entuzijasti koje je zatekao u tvrtki.

Logo HGSpota mijenja boju u, kako je naziva Pavlek, ozbiljnu i kraljevsku ljubičastu boju, koja simbolizira radost i razigranost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo