Portal Moj posao dodijelio je nagrade poslodavcima koji su ostvarili najviše ocjene u anonimnom istraživanju zadovoljstva zaposlenika u kategorijama velikih, srednjih i malih tvrtki. Ovogodišnji pobjednici i dobitnici nagrade "Najbolji poslodavac" su Rimac automobili, DHL i Mediatoolkit.
Nagrade su uručene u sklopu konferencije Udruge U4HR i Lidera "'Employee Engagement & Retention – Privuci i zadrži".
U istraživanju sudjelovalo 86 tvrtki
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika portal MojPosao provodi već 12 godina. Riječ je o anonimnom istraživanju koje se provodi među zaposlenicima tvrtki koje sudjeluju u istraživanju, s ciljem utvrđivanja u kojim je tvrtkama trenutno najbolje raditi u Hrvatskoj. Tvrtke koje ostvare najbolji rezultat proglašavaju se Najboljim poslodavcima.
Ovogodišnji najbolji poslodavci u kategoriji velikih tvrtki su Rimac automobili, dm-drogerie markt i Deichmann.
Mate Rimac
U kategoriji srednji tvrtki najbolji poslodavci su DHL, Infinum i Nova Rent-a-car. A u kategoriji malih tvrtki, najbolji poslodavci u 2018. godini su Mediatoolkit, Integracija od-do i Syskit.
Ove godine u istraživanju zadovoljstva zaposlenika sudjelovalo je 86 tvrtki (44 posto malih, 42 posto srednjih i 14 posto velikih), a istraživanje je provedeno na 6.700 zaposlenika (53 posto muškaraca i 47 posto žena), ponajviše u tvrtkama iz IT sektora, proizvodnje, usluga i trgovine.
Ukupna ocjena - 3,135 od mogućih 4
Ukupna ocjena svih tvrtki koje su ove godine sudjelovale u istraživanju je 3,135 (od mogućih 4). Ispitanici su najbolje ocjene dali u kategorijama: Posvećenost poslu, Izazovnost radnih zadataka te Međuljudski odnosi, dok su najlošije ocijenjene kategorije Uključenost u donošenje odluka i Organizacija rada.
Istraživanjem se mjeri i angažiranost zaposlenika, odnosno njihova motivacija da dodatno doprinose razvoju i rastu tvrtke u kojoj rade. Ovogodišnji rezultati pokazuju da je angažirano 24 posto zaposlenika, dok njih 68 posto nije angažirano. Nemotivirano je 8 posto zaposlenika.
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika upitnik je koji se sastoji od 78 ključnih tvrdnji iz devet područja zadovoljstva zaposlenika. To su: Izazovnost radnih zadataka, Lojalnost zaposlenika, Organizacija rada, Radni uvjeti, Posvećenost poslu, Osobni rast i razvoj, Uključenost u donošenje odluka, Međuljudski odnosi i Komunikacija u tvrtki. Kroz posljednje četiri kategorije mjeri se angažiranost zaposlenika, koja se prikazuje kao postotak angažiranih, neangažiranih te nemotiviranih zaposlenika, piše portal Moj posao.