Popis portala kojima je Bandić dao novac

Grad Zagreb objavio je rezultate natječaja za sufinanciranje proizvodnje i objave programskih sadržaja na osnovu kojeg je devet portala dobilo ukupno 1,27 milijuna kuna.

18.9.2012.
10:52
VOYO logo

Natječaj je objavljen 19. lipnja 2012. godine uz rok prijave osam dana, pri čemu su čak četiri dana iz navedenog roka predstavljala produženi četverodnevni vikend. Ta činjenica kao i uvjet da portali moraju biti upisani u Upisnik elektroničkih publikacija izazvala je negativnu reakciju skupine neprofitnih medija koje je Agencija za elektroničke medije prethodno ispisala iz Upisnika i time ih eliminirala iz natječaja. Rezultati natječaja objavljeni su u ponedjeljak, a portali koji su na natječaju dobili sredstva Grada su: Index.hr (205.000 kuna), Zagrebancija.com (195.000 kuna), PolitikaPlus.com (190.000 kuna), Tjedno.hr (160.000 kuna), Dalje.com (145.000 kuna), Javno.hr (100.000 kuna), Novi-Zagreb.hr (95.000 kuna), MojZagreb.info (90.000 kuna) i UrbanCult.hr (90.000 kuna), piše portal rep.hr.

Veliki novac za malu posjećenost

O omjerima dodijeljenih iznosa dalo bi se raspravljati, no ono što najviše upada u oči je dodjela značajnog iznosa krajnje nepoznatom portalu Novi-Zagreb.hr. Domena ovog portala registrirana je na 'Novi Zagreb zapad zadrugu za građenje i završne radove u građevinarstvu', dok je ta stranica na natječaju službeno prijavljena preko Otvorene računalne radionice "Svi smo protiv" koja u Zagrebu raspolaže s 117 metara četvornih u vlasništvu Grada Zagreba. Predsjednik navedene udruge je Mladen Plazibat, bivši član SDP-a koji je 2003. godine prešao u HNS, a glavni urednik portala Josip Kapraljević. Prema podacima Alexe, njegova web stranica nalazi se na 7.079.284 mjestu u svijetu, pri čemu nema poseban ranking u Hrvatskoj, što znači da ima iznimno malu posjećenost. Koliko je Novi-Zagreb.hr popularan potvrđuje i broj od čak 33 obožavatelja na Facebooku (u trenutku pisanja članka). Sporna je i činjenica da je jedan od uvjeta natječaja bilo postojanje web stranice najmanje šest mjeseci, a, prema podacima rep.hr-a, ova web stranica nije bila ostvarena u trenutku pokretanja natječaja. Upitno je i jesu li u svih šest mjeseci programski sadržaji o Zagrebu objavljivani svakodnevno, što je također bio uvjet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo