Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Podravka ostvarila rast dobiti od 80 posto

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Kako piše Hina, neto dobit Grupe bez izvanrednih stavki veća je za 61 posto i iznosi 57 milijuna kuna. Ukupna prodaja Grupe Podravka u prvoj polovici godine iznosila je 1,66 milijardi kuna i manja je za 4 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 1,3 milijarde kuna, što je pad od 4 posto, dok je prodaja SPP Farmaceutika iznosila 346,9 milijuna kuna i smanjena je za 6 posto. Usprkos padu prodaje na domaćem tržištu, inozemna tržišta ostvarila su rast od 2 posto, navodi se u objašnjenjima izvješća.

Na tržištu Hrvatske ostvarena je prodaja u iznosu od 792,1 milijuna kuna, što je pad za 11 posto u odnosu na prvo polugodište lani, dok je prodaja na inozemnim tržištima iznosila 870,6 milijuna kuna što je porast za 2 posto, a time je i udjel inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji Podravke porastao na 52,4 posto. Operativni troškovi Grupe Podravka u prvih šest mjeseci iznosili su 1,56 milijardi kuna, što je pad za 92,9 milijuna kuna ili za 6 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Najveći pad imali su opći i administrativni troškovi i to za 19 posto, na 118,6 milijuna kuna. Iz Podravke ističu kako se s uspostavljanjem nove organizacije u idućem razdoblju očekuje daljnji pad udjela općih i administrativnih troškova u operativnim troškovima, prenosi Hina.

Komentirajući poslovne rezultate predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković kazao je kako Grupa Podravka posluje stabilno i u teškom gospodarskom okruženju pokazuje prednosti značajne internacionalizacije svoga poslovanja.

"Trenutno smo fokusirani na kategorije i inozemna tržištima s najvećim potencijalom rasta, a da aktivno radimo na tome vidi se iz projekta uvođenja specijalnih dodataka jelima na tržištu Poljske, što predstavlja ulazak u novu kategoriju kroz ekspanziju branda Vegeta. Uz odlične rezultate prodaje na tržištima srednje i zapadne Europe, Grupa Podravka je u prvoj polovici godine poboljšala profitabilnost značajnim smanjenjem operativnih troškova. Efikasnije upravljanje troškovima rezultat je rada Uprave, ali i svih zaposlenika Grupe, koji su nam dali podršku u daljnjoj racionalizaciji poslovanja", izjavio je Vitković.

Prethodni članci:

arti-201007160417006 arti-201007020055006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike