Podravka i Uniline zajednički u rast na međunarodnim tržištima

21.11.2012.
14:06
VOYO logo

Na održanoj konferenciji za novinare u Zagrebu, potpisan je Ugovor o poslovnoj suradnji između Unilinea i Podravke. Značaj ove suradnje leži u činjenici kako će zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale nastojati proširiti ponudu, ali i značajno povećati rezultate prodaje, ponajprije na tržištima Rusije, Mađarske, Poljske, Kine i drugih.

Koristeći raspoložive resurse, oba će sudionika suradnje nastojati putem marketinških i prodajnih aktivnosti plasirati proizvode te iste u velikoj mjeri etablirati i pozicionirati diljem navedenih međunarodnih tržišta. Ovakva će suradnja zasigurno dovesti do značajnog pomaka u kontekstu brandiranja i pozicioniranja Podravkinih proizvoda, ali i Unilineovih produkata na razini receptivnog poslovanja. Time će direktnu korist u cjelini imati domaći turizam, domaća prehrambena industrija, ali i cjelokupno domaće gospodarstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ugovore su potpisali predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić te predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.

"Više od polovice svojih ukupnih prihoda Grupa Podravka ostvaruje na inozemnim tržištima što dovoljno govori koliko nam je važno pronalaziti nove modele suradnje koji će doprinijeti mogućem rastu i razvoju naše kompanije na međunarodnom tržištu. Vjerujemo kako navedenom suradnjom s tvrtkom Uniline možemo ostvariti željene sinergijske učinke kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu, što u svakom slučaju može imati i pozitivne efekte na ukupno hrvatsko gospodarstvo jer je riječ o suradnji dviju vrlo kvalitetnih domaćih kompanija", izjavio je Zvonimir Mršić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne krijući zadovoljstvo ostvarenom suradnjom, Žgomba je istaknuo kako je pravo vrijeme da se zajedničkim djelovanjem jakih tržišnih igrača pokuša napraviti pomak i iskorak u poslovanju s ciljem revitalizacije domaćeg gospodarstva.

"Kroz razgovore s predstavnicima Podravke, zaključili smo kako su operacije obiju kompanija u značajnoj mjeri bazirane na više manje istim tržištima. Zasigurno ćemo zajednički, koristeći resurse i 'know how' obiju strana, imati značajnu prednost i mogućnost ostvariti ciljeve kojima ćemo doprinijeti poboljšanju rezultata, ali i napretku poslovanja unutar prehrambene i turističke industrije. Naša je velika čast i zadovoljstvo što smo u Podravci dobili partnera s kojim ćemo u budućnosti ostvariti velike stvari", istaknuo je nakon potpisivanja predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo