Počela sniženja ljetnih kolekcija

Šopingholičarke ove godine ne trebaju čekati srpanj i kolovoz. Zbog krize i smanjene potrošnje građana, sezona lova na povoljnije krpice počela je već u svibnju.

6.5.2010.
11:29
VOYO logo

Sa svibnjem su došli i "uvodni" popusti od 30 posto na nove kolekcije, pa oni sretnici koji si mogu priuštiti dobar šoping trgovine napuštaju punih vrećica.

Popularni domaći lanac mladenačke odjeće X-nation nudi 30 posto popusta na novu kolekciju, a prodaja im je, kažu, otkad imaju sniženje, ipak malo porasla. I drugi domaći brend Image Haddad nudi popuste, i to od čak 40 posto,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Žene puno gledaju, isprobavaju, ali teže se odlučuju na kupnju", požalila se Večernjem listu prodavačica u jednom zagrebačkom butiku.

Mnogi su nove kolekcije na sniženje stavili jer zatvaraju lokale, a neki su se poslužili trikom pa su spojili nove i stare kolekcije i sve zapakirali s prigodnim 20 postotnim popustom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istodobno su sniženja krenula u trgovinama u gradu i u šoping-centrima.

Dio asortimana iz prijašnjih kolekcija na sniženju je do 50 posto, kažu u Furli u Westgateu. U pola cijene mogu se naći torbe, novčanici, nakit, satovi. Slično je i u Nikeu, Weniceu – dućanu s dječjom odjećom, S.Oliveru te u butiku Roberta Cavallija, u Dežmanvou prolazu, gdje kažu da puno nade polažu u sezonu maturalnih zabava i vjenčanja.

I u King Crossovim dućanima Mangu, Upimu, ali i optikama, nude sniženja, i to čak do 70 posto. Prodavačice objašnjavaju da je zadnjih mjeseci prodaja pala, pa da su sniženja nužna.

Sniženjima kupce mame i brojne parfumerije, pa tako u Limoniju možete kupiti renomirane mirise za 70-ak kuna, a u Martimexu je dio Guerlainova asortimana snižen do 70 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo