Sa svibnjem su došli i "uvodni" popusti od 30 posto na nove kolekcije, pa oni sretnici koji si mogu priuštiti dobar šoping trgovine napuštaju punih vrećica.
Popularni domaći lanac mladenačke odjeće X-nation nudi 30 posto popusta na novu kolekciju, a prodaja im je, kažu, otkad imaju sniženje, ipak malo porasla. I drugi domaći brend Image Haddad nudi popuste, i to od čak 40 posto,
"Žene puno gledaju, isprobavaju, ali teže se odlučuju na kupnju", požalila se Večernjem listu prodavačica u jednom zagrebačkom butiku.
Mnogi su nove kolekcije na sniženje stavili jer zatvaraju lokale, a neki su se poslužili trikom pa su spojili nove i stare kolekcije i sve zapakirali s prigodnim 20 postotnim popustom.
Istodobno su sniženja krenula u trgovinama u gradu i u šoping-centrima.
Dio asortimana iz prijašnjih kolekcija na sniženju je do 50 posto, kažu u Furli u Westgateu. U pola cijene mogu se naći torbe, novčanici, nakit, satovi. Slično je i u Nikeu, Weniceu – dućanu s dječjom odjećom, S.Oliveru te u butiku Roberta Cavallija, u Dežmanvou prolazu, gdje kažu da puno nade polažu u sezonu maturalnih zabava i vjenčanja.
I u King Crossovim dućanima Mangu, Upimu, ali i optikama, nude sniženja, i to čak do 70 posto. Prodavačice objašnjavaju da je zadnjih mjeseci prodaja pala, pa da su sniženja nužna.
Sniženjima kupce mame i brojne parfumerije, pa tako u Limoniju možete kupiti renomirane mirise za 70-ak kuna, a u Martimexu je dio Guerlainova asortimana snižen do 70 posto.