"Sezona je krenula odlično. Na ruku nam je išao kasniji Uskrs jer nam je prodaja već tada snažnije krenula. Osobito smo zadovoljni prodajom vina. Ljudi su se vratili poznatim okusima, a i novi vizualni identitet potaknuo je mnoge da isprobaju naša vina i uvjere se u njihovu kvalitetu. Novi dizajn Pipija dobiva pohvale sa svih strana svijeta i jako je dobro prihvaćen. Spojili smo nove trendove s poznatim okusom i možemo reći da je novi izgled pun pogodak", kaže predsjednik Uprave Luk Diel Zadro koji još planira uvesti nove boce u segmentu PET ambalaže te boce od litre, a kad je riječ o proizvodnji vina obnoviti dio trsova koji trpi zbog dugogodišnjeg zanemarivanja, a kako bi ujednačili kvalitetu. Ovaj mjesec na tržište izbacuju i barriuqe vinski ocat.
"Treba uzeti u obzir da restrukturiranja traju po nekoliko godina, a mi smo službeno krenuli tek prije godinu dana. Situacija je i dalje izazovna. Usmjereni smo prema učinkovitoj organizaciji poslovanja i prilagođavanju zahtjevima tržišta. Radnicima nastojimo osigurati što bolje uvjete, a nove zapošljavamo prema potrebi. U sljedećem razdoblju najviše ćemo se usmjeriti prema zapošljavanju u sektoru prodaje i obnovi voznoga parka kako bismo još bolje komunicirali s našim kupcima, a time i pojačali rast prodaje", kaže Diel Zadro za Poslovni dnevnik.
Proizvodi Dalmacijavina sada se prodaju u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji, a planiraju izlazak na tržište Austrije, dok je izvoz za SAD već dogovoren.
"Dalmacijavino smo preuzeli tek sredinom 2016., a prema podacima Fine prihodi su 2015. u stečaju iznosili nešto više od 46 mil. kuna. Teško je napraviti usporedbu s 2016., kad smo tek u lipnju krenuli s poslovnim aktivnostima, no očekujemo da će ovogodišnji prihodi biti 2,5 do 3 puta veći, iako smo daleko od ostvarivanja dobiti", kazao je Diel Zadro.