Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
PIPI IDE PREKO GRANICE: /

Novi vlasnik seli proizvodnju najpoznatijeg pića u Hercegovinu

Dalmatinsku tvrtku u problemima Dalmacijavino u petak je preuzeo novi vlasnik, prenosi Dnevnik.hr.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Marinko Zadro planira modernizirati proizvodnju i vratiti dio radnika na posao, iako još ne zna koliko. Samo je jedna stvar sigurna - proizvodnja Pipija, najpoznatijeg pića iz asortimana potpuno seli u Hercegovinu.

"Samo mi se grlo steglo i suze su mi došle u oči jer može sve radit, a ne radi. Nadam se da ćemo počet radit ništa drugo", kaže Goran Bosančić, koji je do prije pet mjeseci radio u Dalmacijavinu, a onda s 31 godinom staža završio na burzi.

"Nakon preuzimanja ćemo imat sve na papiru što smo preuzeli. Tad ćemo znat sve i onda lagano krećemo u proizvodnju", objasnio je Luka Diel-Zadro, direktor Oštrca.

"Pipi ide u Hercegovinu jer nas to pet puta jeftinije košta i pet puta veći kapacitet, a kad se stvore uvjeti kad se odseli ova linija za punjenje vina u Drnišu onda vraćamo Pipi tu", rekao je Marinko Zadro, vlasnik Dalmacijavina, komentirajuću postojeću liniju za punjenje Pipija koja je stara 40 godina i nije ekonomski isplativa .

Vino i žestoka pića puniti će se na sadašnjem mjestu u Sitnicama još godinu ili dvije, ali se zatim proizvodnja seli u Drniš.

Govoreći o bivšim zaposlenicima, Luka Diel-Zadro objašnjava "Da mogu vratio bih ih sve, ali nije realno, realno je kako tržište dirigira, a tržište dirigira da smo što ekonomičniji."

Spremni na dodatna ulaganja

"Vjerojatno će on na kraju ovaj prostor kroz izvjesno vrijeme, možda to bude i puno više nego dvije godine, prodati nekome ulagaču, a proizvodnja će ipak ostati u Splitu", tvrdi Lukica Bucat, sindikalni povjerenik u Dalmacijavinu.

Marinko Zadro kupio je Dalmacijavino prije više od godine dana na javnoj dražbi za oko 70 milijuna kuna.

Značajna sredstva uložit će se u osuvremenjivanje i razvoj brendova. U prvoj fazi fokus će biti na Pipiju te brendovima vina i alkoholnih pića koji imaju najveći tržišni potencijal i koji mogu pozitivno utjecati na prodaju ostalih proizvoda.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike